(S) Hörnhus i trä
Jag beställde fyra hörnhus i trä till mina chinchillor, men när jag packade upp ett och satt in i ena buren såg jag att det var för litet att ha till hus till chillorna, så därför säljer jag dem nu till någon som har djur som husen passar lite bättre till.
Det är mellanstorleken som finns i den varianten av hus, det är ungefär sådana här: http://www.zoomarknad.se/product-view.asp?catid=19916&prodid=3811&ref=%2Fproduct-dlist%2Easp%3Fcatid%3D19916 (22cm långa på sidan)
Vill ha 75kr per hus, vilket blir en liten rabatt mot vad jag betalade för dem! Tre av husen är fortfarande i plasten och inte ens upptagna ur kartongen de kom i, medan det fjärde har stått inne hos en chinchilla i 15 minuter men det är nu tvättat och desinficerat!
Finns utanför Eslöv. Men om någon är snabb så kan de tas med in till Lund (via Eslöv) idag eftersom jag ska in runt kl. 12 ;)
Hör av er på sussu_90@hotmail.com eller 0730-77 83 78
Vänliga hälsningar Susanna
Värd på Chinchilla iFokus
Lavender Chinchilla - Reg. uppfödare av Chinchillor
Om det är någon som är intresserad så kan ni få dem för 60kr styck eller 200kr för allihop. Ska upp till Norrköping nu lör-sön och kan ta med dem upp dit och lämna!
Om du har möjlighet att komma in till Malmö så är jag kanske intresserad, iallafall av ett :) möjligtvis två beroende på hur mycket du skulle ha för dem :)
Och ska du till Stockholm är jag intresserad av alla :p
#4 Jag ska undersöka vad det skulle kosta att skicka dem! Blir dock först på måndag när jag är hemkommen från Norrköping, just nu så är det fullt upp med att packa, ta fram transportburar och gud vet allt inför kl. 2 imorgon när jag ska stiga upp och köra ;)