KÖPES
Här kan du posta dina köpesannonser, men läs detta först:
- Alla inlägg som inte är annonser kommer att raderas för att hålla tråden överskådlig. Annonssvar sköts via privata meddelanden
- Efter ca 2 månader raderas annonsen om du inte kontaktar Sajtvärd och förlänger din annonstid
- Säljesannonser hör hemma i säljestråden.
- Läs annonsreglerna innan du postar din annons
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
Jag söker någon som vill köpa min sista lilla gerbil, billigt då jag har BRÅTTOM att få iväg honom.
Detta pga att min ögonsten gick bort pga ålder nyligen, så nu är Sam ensam i den stora buren.
Sam är en svart gerbil hane(vit på mun och framtassar) på snart 1 år som älskar mat över allt annat och busa.
Han är en väldigt nyfiken och stor kille, han såg fullvuxen ut vid 3 månaders ålder. Det enda problemet är att han är väldigt skygg, vilket han varit enda sen jag köpte honom. Men väldigt snäll när man väl får tag i honom.
Du som tar över honom ska ha flera unga hanar(max 9 veckor gamla) som kompisar till Sam, för säkerhetens skull då könsmogna hanar är i stort sätt omöjliga att sätta ihop.
Han får gärna hamna hos någon som sysslar med avel, han är väldigt fin och snäll kille. Så har du en hona funkar det oavsett ålder på henne.
Bur med tillbehör FINNES vid önskemål :) Kan skicka bild på honom om så önskas!
Är du intresserad? Mejla då till jjohansson90@hotmail.com
MVH Jesso

Söker en uppfödare i Skövde/Falköping/Tidaholm/Nässjö/Jönköpingstrakten. Färg spelar ingen roll men det ska vara unga hanar med bra temperament. Letar efter ett par små gerbiler att sätta ihop med min kille som nyss blivit ensam. Skriv till mig här eller maila ekfandersson@gmailcom.

Jag länkar till min tråd här oxå!
Ang. att låna gerbilhonunge
Jag vill köpa 2 st unga gerbiler av samma kön
Söker uppfödare i Skåne. Hellst nära Malmö men resten av Skåne fungerar också.
Kontakta gärna mig här eller på stellaskoog@hotmail.com
:)
Jag söker 3 unga gerbilhanar, med stamtavlor.
de måste inte vara från en och samma uppfödare, bara de är unga så går det bra att sätta ihop från olika hushåll.
jag bor i hudiksvall, så gärna om någon har i närheten, sundsvall -gävle. eller helt enkelt kanske har vägarna förbi gävle och kan ta med sig med tåg.
maila ; MsNattiz93@hotmail.com
Nu stänger jag denna tråd då den innehåller väldigt många dolda/borttagna annonser.
Jag har skapat en ny köpestråd och flyttat över aktuella annonser temporärt. Vill ni posta eran annons på nytt (önskvärt) i den nya tråden så raderar jag den temporära annonsen.
Länk till nya köpestråden:
http://gerbiler.ifokus.se/discussions/5059164688f472729e0006a9-kopes