Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettköp-sälj-omplacera
Läst 1972 ggr
evelinabieber
0

(S) 2 st 1.5 åriga tjejer

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Måste tyvärr sälja mina 2 tjejr PGA tidsbrist och mycket att göra i skolan (eller det kommer bli när jag börjar i höst) Båda är väldigt trevliga, den mörka bits dock i fingrarna ibland, men inget som gör ont. Finns att hämta i vagnhärad eller så kan skjuts fixas till stockholm. Akvarium (140L) kan också fås med, men då behöver ni hämta det här.

kontakta evelinabieber@hotmail.se (OBS! INTE .com) då jag inte är inne här så ofta

evelinabieber
0

Lolipop är den ljusa och Cupcake är den mörkare

evelinabieber
0

syns bilderna?

evelinabieber
0

Cupcake

iamanoreo
0

Åh vilka sötnosar!

ks.gerbil
0

synd att sånt här händer många gerbiler.. hoppas de hittar ett bra hem snart :)

Gerbil-hemsidan hittar du R

evelinabieber
0

jo det r synd.. men kommer sjlvklart ha kvar dom här tills jag ittar ett underbart hem till dom!

iamanoreo
0

Har du hittat någon köpare än? annars är jag väldigt intresserad :)

Frosstis
1

OT men- haha min kompis heter evelina och är också en belieber, och vi kallar oss för paulinabieber och evelinabieber.. haha!

ks.gerbil
0

8# det är kanske hon undercover ;D

Frosstis
0

#9 haha yeah sure :P hon  har bara katter :D

[Paragon]
0

har du hittat hem åt dom?

evelinabieber
0

Har inte hittat något hem ännu!

iamanoreo
0

#11 Jo dom har fått ett nytt hem, dom ska bo hos mig. :)

evelinabieber
0

hihi ja nu är det bestämt!

evelinabieber
0

okej blev lite ändrade planer och ingen av dom intreserade kunde hämta dom. skolan har börjat nu och jag har INGEN tid för dom, alls. nngon som är intresed?

ks.gerbil
0

15# hur kan du inte ha tid? förlåt om jag frågar men jag hittar tiden för dem och jag har nästan läxor varje dag…

evelinabieber
0

jag går i en skola långt borta och åker buss nästan 2 timmar varje dag, kommer hem måste äta tvätta städa osv, sen ahr jag ingen ork kvar..

ossilian
0

#16 Men det här blir ju underligt; att du ifrågasätter om ts har den tid hon behöver för gerbilerna eller inte. Det är väl ändå helt upp till henne att avgöra det.

Hoppas att du hittar ett hem till dem snart!

ks.gerbil
0

dock är det faktiskt dina djur och det är ditt ansvar att de ska få den tiden och kärleken de behöver, man måste tänka framåt när man skaffar ett djur….

Lamina
0

#19 Och du tycker inte hon tar sitt ansvar när hon faktiskt försöker hitta ett bättre hem åt dom när hon inser att hon inte kan ge dom vad dom behöver? Gerbilerna är 1½ år gamla, man kan inte alltid veta vad man kommer göra om 1½ år och hurvida man har tid för djur då. Man kan ha planer, men saker och ting blir inte alltid som man tänkt sig…

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

[Jessica_91]
0

Gör nu inte det här till en diskussion om orsaken till varför TS vill sälja sina gerbiler, det är trots allt en säljesannons.

evelinabieber
0

jo, men när jag var 11 kanske jag inte tänkte att jag skulle få betyg i 8an och skulle börja pendla 2 timmar varje dag? :/ jag tar hand om dom såklart, men dom förtjänar bättre än vad jag kan ge dom

Frida B
0

#19 oerhört dumt att påpeka

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

ks.gerbil
0

Förlåt tänkte för lite när jag skrev ber om ursäkt.

evelinabieber
0

ger den här en liten putt .)

evelinabieber
0

:)

evelinabieber
0

:)

Sashhi
0