(S) 2 st 1.5 åriga tjejer
Hej! Måste tyvärr sälja mina 2 tjejr PGA tidsbrist och mycket att göra i skolan (eller det kommer bli när jag börjar i höst) Båda är väldigt trevliga, den mörka bits dock i fingrarna ibland, men inget som gör ont. Finns att hämta i vagnhärad eller så kan skjuts fixas till stockholm. Akvarium (140L) kan också fås med, men då behöver ni hämta det här.
kontakta evelinabieber@hotmail.se (OBS! INTE .com) då jag inte är inne här så ofta
Åh vilka sötnosar!
jo det r synd.. men kommer sjlvklart ha kvar dom här tills jag ittar ett underbart hem till dom!
Har du hittat någon köpare än? annars är jag väldigt intresserad :)
OT men- haha min kompis heter evelina och är också en belieber, och vi kallar oss för paulinabieber och evelinabieber.. haha!
#9 haha yeah sure :P hon har bara katter :D
har du hittat hem åt dom?
Har inte hittat något hem ännu!
#11 Jo dom har fått ett nytt hem, dom ska bo hos mig. :)
hihi ja nu är det bestämt!
okej blev lite ändrade planer och ingen av dom intreserade kunde hämta dom. skolan har börjat nu och jag har INGEN tid för dom, alls. nngon som är intresed?
jag går i en skola långt borta och åker buss nästan 2 timmar varje dag, kommer hem måste äta tvätta städa osv, sen ahr jag ingen ork kvar..

#16 Men det här blir ju underligt; att du ifrågasätter om ts har den tid hon behöver för gerbilerna eller inte. Det är väl ändå helt upp till henne att avgöra det.
Hoppas att du hittar ett hem till dem snart!
#19 Och du tycker inte hon tar sitt ansvar när hon faktiskt försöker hitta ett bättre hem åt dom när hon inser att hon inte kan ge dom vad dom behöver? Gerbilerna är 1½ år gamla, man kan inte alltid veta vad man kommer göra om 1½ år och hurvida man har tid för djur då. Man kan ha planer, men saker och ting blir inte alltid som man tänkt sig…
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Gör nu inte det här till en diskussion om orsaken till varför TS vill sälja sina gerbiler, det är trots allt en säljesannons.
jo, men när jag var 11 kanske jag inte tänkte att jag skulle få betyg i 8an och skulle börja pendla 2 timmar varje dag? :/ jag tar hand om dom såklart, men dom förtjänar bättre än vad jag kan ge dom
#19 oerhört dumt att påpeka
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
ger den här en liten putt .)
:)
:)
Finns de kvar än?
Not your mom, not your milk.
Ja, båda finns kvar :)