Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettallmänt-om-gerbiler
Läst 464 ggr
Sparklingponi
0

Seriös Uppfödare?

Hej!

Jag har bestämt mig för att köpa gerbiler.

Har kollat runt lite efter folk som säljer gerbiler i Lysekil eller Göteborgsområdet men hur vet jag om de är seriösa?

Mvh Emma :)

Anne.K
0

Hej jag har två honor till salu och är uppfödare. Finns i skara. Och svar på din fråga är väl att man får läsa på uppfödarens hemsida bla se hur du uppfattar uppfödarens kunskap tex. Sedan kan man alltid skriva frågor till uppfödarna, en seriös uppfödare brukar sällan undvika frågeställningar angående dennes avel och djurskötsel. En oseriös försöker gärna ducka och slingra sig direkt det blir obekvämt. Men här inne kan jag tryggt säga att vi är seriösa de flesta av oss :)

Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

Tsunamis
0

Hejsan, jag finns i Göteborg men har bara små ungar just nu. Achangra har jag samarbete med och rekommenderar henne varmt.

Och som hon svarar så de oseriösa ser man inte så ofta, de är inte särskilt publika medans de seriösa är knutna till föreningar, har uppdaterad hemsida och ev snackar regelbundet i forum om tid finns.

MvH  Tsunamis

Sparklingponi
0

Tack så mycket för era svar! Skrattande

Skulle ni vilja maila lite bilder och berätta lite om era djur?

Tror det blir svårt att ta sig till Skara, jag själv bor i Lysekil, men kan ju fundera!

Och Tsunamis; När är dina leveransklara isåfall?

emma__moller@hotmail.com

Mvh Emma Glad

Tsunamis
0

#3 I mitten av Oktober, främst 2-3 hanar (två av dem är däremot mörkt rödögda). Bilder på just dem får jag nog tyvärr återkomma med då min gamla kamera gett upp och den nya inte dykt upp än på posten. Bilder på äldre & andra djur finns dock på min hemsida http://tsunamis.se/

MvH  Tsunamis

Sparklingponi
0

Okej! Glad

Och Achangra, självklart skulle det vara värt att åka till skara för att köpa av någon seriös!

Anne.K
0

Bilder på mina tjejer finns på min hemsida http://myomorpha.se under Till salu fliken. Men är du intresserad av fler bilder så kan det såklart ordnas :) … Och angående avstånd så brukar sådant gå att lösa tex via djurtransport i fokus.

Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

deleteduser
0

Hej! Jag finns i Göteborg och väntar min nästa kull vilken dag som helst :) HÄR hittar du min hemsida