hur har ni det organizerad?
vart har ni maten, sanden, godiset och sånt?
tänkte man kunde visa hur man har gjort hem hos sig :)
själv har jag en liten möbel brevid buren då det inte går att ha nåt under buren. före hade jag det i ett skåp under min säng fast det funkade inte så bra så nu har jag bara större och saker jag inte använder så ofta till dem som vågen eller transportburen :)
sen är den möbeln bra om man vill ta ut dem lite och leka och ge dem godis och sådär xD
Jag har ju allt inne i gerbilrummet där har jag hyllor och så. Behöver dock städa i gerbilrummet lite innan jag fotar för nu är det lite rörigt, hehe.
Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning
jag har ett litet hus och ovan på där finns maten och vattnet sen i högra (från vårt håll) har jag sandskålen för om jag har den på något annat ställa använder dem den inte. Jag har buren på en bänk med en hylla under där jag har matbehållaren, godiset mm.
Mvh
kika gärna in på min blogg www.ellasylvander.devote.se
Jag har maten och godiset i en låda under bordet som akvariumet står på. Sanden har jag i en burk i källaren, det är där jag byter sand och fixar med sånt som man spiller ganska lätt, som halm (:
//Klara
jag har mitt akvaium på en bokhylla som ligger ner, då är det fack i hyllan och i facken har jag några lådor med gerbilsaker :)
UPPDATE: Den bilden jag la upp innan var första dagen nu vet jag att man inte ska ha saltsetn så tog ut den dagen efter bilden togs om ni undrar:)
Mvh
kika gärna in på min blogg www.ellasylvander.devote.se