Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettköp-sälj-omplacera
Läst 475 ggr
annaforsgren
2012-09-09 10:40
0

(k) Gerbilhane

Hej! Jag söker efter en gerbilhane till salu, gärna född nu i sommar/höst till min gerbiluppfödning som jag skall starta upp i början på nästa år. Jag har funnit en gerbilhane hos en uppfödare men vill hitta en burkompis till honom.

Jag bor i Stockholm och ett plus vore om ni fanns i närheten, men annars går nog frakt att ordna på något sätt.

Jag tänker ha en seriös avel som satsar på djur med bra temperament och bra hälsa framför allt annat. Kommer att avla i liten skala för att ha tid för varje ny individ. Därför söker jag en gerbilhane som har friska och lätthanterliga föräldrar och som har blivit hanterad och van vid mänsklig kontakt redan från födseln.

smsa: 0738420002
maila: anna_forsgren93@hotmail.com
eller skriv PM här på iFokus :)

Mvh Anna

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

[Jessica_91]
2012-09-09 11:15
0

Hur gammal är hanen du redan bestämt dig för? Om han är bebis så funkar det att sätta ihop honom med en könsmogen gerbil men om han själv är könsmogen så behöver du en bebis (ca 6-8 veckor).

hhejlollo
2012-09-09 12:21
0

Jag har en hane, Trocadero, han är colourpoint agouti och hur trevlig som helst! Han är från min uppfödning, Kristallens. Han är hanterad den dag ett och är hur fin som helst! Han är född 2/6-12 och finns i Västerås. Bilder och mer info hittar du på www.kristallens.blogspot.com

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

annaforsgren
2012-09-10 09:25
0

ja det är en bebis :) har inte köpt han än, men har tingat.

#2 Fin han är

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

hhejlollo
2012-09-10 09:59
0

Är du intresserad?:)

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

annaforsgren
2012-09-10 10:01