Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettburar-inredning
Läst 1087 ggr
Mo-Mo
0

Köpa spån på internet

Skulle behöva tips om några bra hemsidor där man kan köpa spån och få det hemskickat. Stora eller små mängder det spelar ingen roll!

[99Bobo]
0

Detta är ju inte på internet men på Öob tycker jag att dom har bra och billigt spån. Det är ekologisk spån. Kostar endast 11 kr

Mo-Mo
0

Har provat spånet som finns på ÖoB här men gillade det inte Rynkar på näsan Vet inte om det är samma som du nämner dock, har inget minne av att det spånet var ekologiskt.

Men tack för tipset Glad

Mo-Mo
0

Suck, hittar ingenstans på nätet där man kan beställa hem större mängder med spån.

Grizzly var billigast men har bara 60l pressade spånpåsar. Zoopunkten hade också spån men kände mig lite tveksam till det spånet. PWSS hade Woodies spån men också i 60l. Och från Granngården kunde man inte få större säckar hemkörda.

Gud vad tråkigt. Ingen som har några andra tips? Eller som känner till någon butik i Göteborg man kan gå in till och be och få sakerna hemkörda?

ks.gerbil
0

i göteborg borde väl finnas nån plats där man kan gå köpa och få sakerna hemkörda :/

Gerbil-hemsidan hittar du R

Mo-Mo
0

Ja man borde ju tycka det :/

Hittade iaf teddytassen.se, de kunde köra lite billigare om man bodde i Göteborgsområdet.

Spånet de hade heter TierWohl, en spånbal på 400l för 150kr. Någon som provat på detta spån?

mickro
0

#5 jag tycker det dammar väldigt mycket.

Men pröva å se vad du tycker :)

UlrikaD
0

Jag köper spånbal på Naturnära i Göteborg. Kostar väl 60 eller 70kr tror jag. Sen brukar jag muta nån granne med bil. Slutar ungefär på samma summa som om du tar hemkörning från Teddytassen. Om du har någon du känner med bil i närheten såklart.