Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettburar-inredning
Läst 706 ggr
ks.gerbil
2012-08-26 12:03
0

sy....

nu har jag fått flytta till syslöjden för vi va för många i träslöjden, det betyder att jag inte heller kommer kunna göra hus och leksaker till gerbilerna…

finns det nåt jag kan göra till dem på syslöjden? kan man använda fleece som inte "trådar"?

Rynkar på näsan

Gerbil-hemsidan hittar du R

Anne.K
2012-08-26 12:40
0

Nackdelen med gerbiler är ju att dom vill tugga sönder allt. Så syr su något fint till dom kan jag nästan garantera att det inte kommer vara så länge. Så bättre att hålla sig till trä och kartong när det gäller gerbiler.

Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

ks.gerbil
2012-08-26 12:54
0

ja du har nog rätt Obestämd kanske något man kan ha ute när de springer? där jag kan säga till att de inte gnager? :P

BettaSplendens
2012-08-26 18:33
0

Att ha ute när dom springer kan nog vara kul! En fin myspåse med fleece på insidan borde nog uppskattas, även fast mina inte brukar öhm stilla och tanken på att sova finns inte heller när dom får vara ute och springa :P En hängmatta borde man ju kunna hänga upp på något sätt kanske också i lekhagen? :) I transsportburen borde man också kunna ha en myspåse om man vill, bara man har koll. Själv får vi inte bestämma vad vi ska göra på sy eller trädlöjden :(

ks.gerbil
2012-08-26 18:46
0

alså jag har ingen aning om vi får välja eller inte då det är ny skola men vi får se… tack för tipsen :D