Storkok :)
Håller på och laga, ja vad ska man säga egen barnmat med med kokta morötter, kokt palsternacka och kokt broccoli plus majs och bönor som ska med i mixern sen :) Skulle även haft någon slags stor protienkälla/kött men altt var slut och vi ville inte köpa ett paket köttfärs när jag ändå bara skulle använda en sån liten mängd.
Berättar sen om det var aptitligt för mina kräsna pöjkar, om någon finner det med intresse :)
Gissa en gång vad dom tyckte?
Det ända jag kan säga att Rocky gick I maten, får hoppas att dom äter det annars blir det korv av mina små kräsna bebisar 
#1 Får man smaka? :P
#2 Hehe, skippar nog korven denna gången ;) Men
SÅ typiskt Rocky och Palantino, först är man Eantusatisk och får för sig att laga något gott och nyttigt till dom i några timmar, sen blir man totalnobbad 
Har ärligt aldrig träffat kräsnare gerbiler.. Rocky gillar eh solrosfrön. Och mat. Palantino gillar solrosfrön ibland när han är på humor och mat sådär mycket..
Rocky äter för mycket och Palantino lite lite :P Palle är inte underviktigt men liger på sisådär 60 gram. Han är inte heller helt fullvuxen (tror jag) så han kan ju bli lite större men om inte får han ändå gärna gå upp 10 - 20 gram :)
Rockys vikt vill jag inte prata om *host*.. Han är inte tjock faktist, bara en lite halvmullig klump på 100 gram.. Dock är han pigg och aktiv så tror det är ganska normalt :)