Intresserad av att låna hona
Hej!
Det här inlägget är riktat till alla men kanske mest intressant för uppfödare.
Jag har försökt att sälja min hona Kamelia efter att hon blivit ensam och jag inte ska fortsätta med gerbiler. Jag vill därför inte skaffa en unge och ha kvar den hela livet och kanske fastna i hjulet att den behöver en unge sedan och så vidare :) Hon är för ung för att sitta med en hane.
Jag undrar därför nu om det är någon som vill låna ut sin 6 veckors hona som får bo hos mig tills den ev. ska avlas (måste ju inte avlas på men detta kan vara som ett litet win win med en uppfödare :) ) på. Vid den tiden räknar jag med att Kamelia kan sitta med en hane och kanske har jag fått en plats här hemma då till och med.
Jag har gjort på detta sett tidigare med Patricia som har Tsunamis uppfödning så hon kan säkert intyga om att det gick finfint att låta två hanar bo här hos mig :) (Tror jag, har inte frågat henne.. hihi)
Någon som är intresserad? Jag skulle vara väldigt tacksam då jag gärna vill ha kvar Kamelia här hemma!
//Julia fd. Vision's Gerbiler
Har även en annons på Kamelia ute både här och på blocket ifall någon vet någon vill köpa henen (http://www.blocket.se/goteborg/Kamelia_gerbilhona__okenratta__soker_nytt_hem_41271363.htm?ma=1)
För tillfället har jag ingen gerbil som passar, men jag väntar en kull som borde vara leveransklara nån gång i början av november. Så om du inte har fått tag i nån innan dess kan du absolut få låna en.

#1 Tack, bra att veta =)
Förresten, man kan skriva i tråden, PMa eller maila till julia.adamsson@gmail.com
Jodå det gick ju jättebra
Jag har inga fler unga honor just nu tyvärr de äldsta är 2 veckor. Men hör av dig om du inte hittar någon tills dess.
MvH Tsunamis

#3 Det gör jag, tacktack! 

Och förresten så glömde jag ju skriva att jag även såklart kan ta två honor om det passar bättre :)