Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikett: köp-sälj-omplacera
Läst 754 ggr
moawi
0

(S) 4 mån gerbilhane med stamtavla

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Crux

Registrerad i SHF med stamtavla!

Kön: Hane
Född: 25 mars 2012
Färg: Nutmeg

Uppfödare: Jag
Föräldrar: Sill (Tsunami's), och Smulans Jean

Avmaskad: Ja

Om Crux: Då Crux inte tänkt användas till avel här hemma är han nu till salu. Crux är en trevlig kille på 4 månader som är lugn i handen och gärna tar sig en godis att mumsa på. Han har fina djur i släkten och härstammar endast från uppfödardjur. Han är nyfiken och social, men bor tillfälligt ensam då harmonin rubbades totalt i hans f.d. flock då "ledaren" högst i rang dog. Jag säljer honom endast till ett hem där han kan få en ny kompis i form av en äldre hona (helst över 3 år) eller en ung hane.
Jag hjälper gärna till med ihopsättning och med att finna en kompis till honom om man inte redan har det.

Var finns han? Crux finns i Kinna, 60 minuter från Göteborg och 35 minuter från Borås. Det går direktbussar hit från båda orterna. Från den 15:e augusti åker jag dagligen till Borås och kan ta med mig honom dit vid intresse, utan extra reseersättning.

Vad kostar han? Crux kostar 150 kr och då ingår livslång support, omfattande skötselråd, övergångsfoder och stamtavla/registreringsbevis.

Intresserad? Kontakta mig gärna via mejl eller telefon för att berätta mer om dig själv och vad för sorts hem Crux kommer få hos dig! Det går också bra att kontakta mig här på iFokus.

Här finner du bilder och info om Crux och hans kull!

2,5 mån på bilden.

moawi
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

4 mån, vuxenpäls. Blixten gör honom bara inte riktigt rättvisa tyvärr.