[S] Snäll Gerbil hane
Säljer en av mina ensam gerbil hanar vid namn Devil
eftersom jag vill satsa mer på kanin avel.
Han är runt 1 år och 3 månnader. Men vet inte exakt när han är född.
Jag köpte honom som oplacering.
Kan säljas med 45 liters bur med ett hus.
(Ikea samla låda, har nät i locket)
Han är en jätte snäll pojke som förtjännar ett värdigt hem med mycket kärlek. :))
Finns i småland - forserum.
Med vänliga hällsningar Pandan.
Medarbetare på Te ifokus.
Kolla in min kaninuppfödar sida! här/
Han älskar kamran. ;)
Varför är han själv? :/
jätte fin va han :) , men håller me ovanstående :O ? är han själv, och bor så litet…
Ja han bor tyvär i ett 45 liters nu, men om jag skulle behållt honom skulle han bott i ett 150 liters, men eftersom jag vill sälja honom så säljer jag honom med hans lilla bur.
Jag vet faktiskt inte varför han var själv, köpte honom som sagt som en omplacerings gerbil och den förra ägaren var mycket okunnig:
Hon hade inte ens sand tillgänglig i buren och de bodde i en gallerbur. :/
Jag håller med ks.gerbil, varför sälja gerbilen med en bur om det inte är tänkt att han ska bo i den permanent? 
Jag försöker inte läxa upp dig men det känns inte snällt mot gerbilen även om jag inte tror att du vill den något illa alls.
Om du nu ändå har ett stort akvarium som du inte behöver, varför inte sälja gerbilen och akvariet ihop?
Om någon redan har en bra bur och bara behöver gerbilen så säljer du akvariet efter att gerbilen flyttat. Men fram tills att du hittar en köpare som redan har bur så tycker jag i alla fall att du borde se om du kan sälja gerbil och akvarium ihop.
Om någon hör av sig och bara vill ha akvariet så kan du ju bara säga att de kan få köpa det när du sålt gerbilen, förutsatt att den köparen inte ska ha akvariet.
För övrigt så finns det en risk med att sälja gerbilen i en så liten bur och det är att du får napp av en person som är okunnig när det kommer till gerbiler. En person som tror att det är en perfekt storlek för en gerbil eftersom att den säljs med buren.
Nej nej, alltså det är bra att ni säger det. För anars kanske jag skulle gjort ett misstag :/
Men jag gör såhär, att jag säljer Devil med det stora akvariet.
Men om de vill ha den lilla buren (den kan ju också användas som en slags extra bur om något skulle hända eller transport bur) men då ska jag se till att den nya ägaren köper ett större bur eller redan har en stor bur. :)
Devil - 100 kr.
Devil med stort akvarium - 500 kr.
Devil med liten bur - 200 kr.
Jag ska se till att han får ett bra hem! :)
#9 Det låter jätte bra.
Hoppas du hittar ett nytt hem till honom snart!
#9 Jättebra, det låter som en bra "plan"! Hoppas att han hittar ett hem snart ;) (Alltså jag menar inte att han inte bor bra henna hos dig! :))
Devil är ju jätte söt ^^