Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettallmänt-om-gerbiler
Läst 1557 ggr
[Sofia1]
1

Hur gamla är dina gerbiler ?

Jag bara undrar hur gamla är era gerbiler mina är 1 år och 15 dagar elr 14 för de är födda 1 juli 2011 :D

ks.gerbil
0

öhm… lite mer än ett år de fyllde i juni… OMG de fyllde juni 14! haha nästan som dina :D

Gerbil-hemsidan hittar du R

[PetzLinda]
0

#1 Fast bara en månad till emellan ^^

ks.gerbil
0

2# ja jag sa ju nästan :D

haha va kul ^^ vilka färger är dina?

[PetzLinda]
0

#3 Trodde du menade på datumet och läste fel på månaden XD *korkad man känner sig..*

ks.gerbil
0

4# no problem ;D

[Sofia1]
0

#2  Min ena som heter Melvin är svart oc lite vitt under hakan som ett sterck och svarta ögon

Min andra som heter Milo är grå med röda ögon :D

ks.gerbil
0

det låter som de är black och lilac/dove dock inte säker på milo :)

[Sofia1]
0

vet inte heller vad milo är för färg skulle gärna vilja veta :)

Asa-S
0

Mina honor är 3 och 2 1/2 år. Mor och dotter :) Sen har jag en hane som är 3 år och de andra killarna är 2 1/2 år (födda här) :)

[Sofia1]
0

:D

[KKlara]
0

Ungefär 1 år och 7 månader… Om jag inte räknade helt snett (; Dom fyller iallafall vecka 47 (:

//Klara

[PetzLinda]
0

Nuces och Honey är 6 veckor och 2 dagar och Cesar är lite över åtta veckor tror jag.. glömde fråga hur gammal han var :p

gothic_eve
0

PetzLinda:

Cesar föddes  19/5-12

Nuces och Honey föddes 7/6-12

[PetzLinda]
0

Så bra, då fick jag det klart för mig :D

[Springerpoo]
0

Mina gerbiler Otto och Blixten är 2 år och min lilla Amigo är 1 år. Vet inte den exakta åldern då de är köpta i djuraffär.

[Sofia1]
0

dom är alla säkert jätte söta ;D

[Jessica_91]
0

Lilly och Iris är minst 2 år nu (max 2 år och 3 månader), Pandora är runt 2 år, Lea blev 1 år nu den 17:e, Ciara blev 9 månader igår och Mila blir 5 månader om några dagar Glad

LisaF
0

Min äldsta dog för några veckor sedan av en cancertumör, då var han 3.5 år. Han var pigg i övrigt och hade säkert levt längre om ej tumören funnits :)

/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus

Gerbilles
0

Mina, Cola & Milo fyller 2 månader snart Glad

mlig
0

Wille är lite uner ett år och Donna är lite yngre men inte så stor skillnad :)

Crest
0

Nimbus är 3 år och 1 eller 2 månader, minns inte exakt. Och ungen jag ska hämta imorgon blir 6 veckor idag :)