Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettköp-sälj-omplacera
Läst 2193 ggr
Anne.K
0

(S) Gerbilhona

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte kolla om intresse finns för min underbara gerbilhona Ariel (snart 1 år gammal). Hon kommer ursprungligen från Kristallens uppfödning.

Anledningen till att jag säljer henne är för att jag känner att jag kan inte erbjuda henne den tid och kärlek som hon skulle behöva då alla mina andra gerbiler tar mycket av min tid då jag observerar dom inför avel med mera. Och Ariel kommer inte användas till avel så hon har då råkat hamna lite på sidan.

Jag söker ett seriöst sällskapshem till henne där hon kan få den uppmärksamhet som denna söta lilla dam förtjänar. Säljs hon själv så kräver jag att köparen har en bebishona på ca 5-6 veckor som kan bli burkompis med Ariel.

I annat fall kan jag sälja Ariel ihop med en av mina bebishonor som blir leveransklara 30:e juli.

Det är INTE först till kvarn som gäller, utan jag kommer vara väldigt noga med vart hon hamnar. Och jag har inte heller bråttom att få henne såld, utan det får helt enkelt ta den tid det tar.

Jag hoppas att det finns någon som är intresserad av att ge denna fina tös ett permanent hem.

Jag finns i Skara, Västra Götalands län

Stamtavla medföljer vid köp och även övergångsfoder.

Pris: 150 kr

Bor du långt ifrån mig så ser jag helst att du löser transporten, jag själv har tyvärr ingen möjlighet att åka någonstans. Kan dock ta mig till Skövde, Lidköping eller Falköping och möta upp om det skulle underlätta.

Är du intresserad av Ariel så är det bara att PM:a mig här eller maila mig till: annekananen@hotmail.com
eller svara här i tråden går såklart också bra :)

Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

hhejlollo
0

Lillsnuttan! Tråkigt att höra men de är bra att du inte bara tänker sälja henne till första bästa! Jag har tre honor ifall nån är intresserad av att köpa henne med nån av dessa!:) dom är ju trots allt släkt^^ Superfin bild också! Pussa henne från mig!

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

Anne.K
0

Ja det känns tråkigt att behöva sälja henne, men det är för hennes bästa. Vill ju att hon ska få det hon förtjänar :)

Anne.K
0

Puttar upp denna lite.

Anne.K
0

Puttar igen… ingen som är intresserad av en snäll hona? som sagt så kan jag sälja henne ihop med en av mina bebishonor ifall det underlättar för henne att få ett nytt kärleksfullt hem.

Anne.K
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

putt igen, Ariel söker fortfarande ett hem :) kan säljas ihop med denna lilla bebishonan sedan när lilltösen är leveransklar.

Anne.K
0

Putteli putt :P

[EmiliaLJ]
0

Jag ska köpa (inte helt säkert än) gerbiler i höst (kanske till och med augusti), och jag vet inte riktigt var, men dina gerbiler är ju såå sötaGlad och kanske jag kan köpa hos dig.

Jag lovar att jag kommer göra allt som krävs för dom ska må braSkrattande, och jag har läst massor om gebiler så jag vet mycket om dem.

Anne.K
0

#7 du kan skicka PM till mig så kan vi pratas vid lite mer ingående :)

Anne.K
0

#7 tappade du redan intresset? Om du är intresserad så skicka ett PM till mig så att vi kan diskutera, då jag har frågor jag vill ställa ifall du är intresserad av dessa honor.

Anne.K
0

puttar upp dessa 2 tjejer :)

[Sofia1]
0

Skulle gärna köpa men har lite svårt med transport och har ju redan 2 gerbilhanar :)  men om det skulle varit närmare så kanske :3  [Bor i Finland]

Anne.K
0

#11 ja till finland kanske är lite långt ja :P vet inte hur lätt det är att få transporthjälp dit heller, hehe…

[Sofia1]
0

Ja lite för långt nog D;

[Jessica_91]
0

Hur har det gått? Glad

Anne.K
0

#14 har fortfarande inte hittat ett hem. Nu är iaf Ariel och Iron Maiden ihopsatta med gott resultat så nu är dom endast till salu tillsammans :)

mlig
0

PM:ar dig :)