Aktivitetsindex?
Kollade i lite gamla trådar och tydligen fanns det någonting som hette aktivitetsindex: http://gerbiler.ifokus.se/discussions/4d715e42b9cb46222106f399-10000?4d71246fb9cb462141046710-7
Finns detta kvar idag och i så fall vad ligger det på? Vore kul om man kunde jämföra aktiviteten då & nu :)
Det finns kvar, det ligger på 3208 just nu.
Vad är det för någonting? ^^
En mysko siffra som avslöjar lite om hur mycket som händer på sajten, typ hur "levande" den uppfattas.
Okej, var kan man se det någonstans eller är det bara vissa som kan se detta?
Det är bara moderatorer som kan se det.
Okej.
#1 Oj ja men då är det betydligt lägre än 2008 då alltså?
#7 Ja, definitivt. Det är knappt något kvar av forumet om man jämför med då. Det har dock varit ännu högre under tiden jag var värd.
#8 Jag håller med, det är hyfsat drag ändå :D Säkerligen det mest aktiva gerbilforumet i Sverige i alla fall.
#9 Aha, men hoppas att trenden går uppåt snart igen då! Vore roligt med lite nya medlemmar och fler gerbiler här, ju fler desto bättre :)
#11 Omkring 10 000 - 11 000 verkade det som :)
(Ursäkta sent svar)
ser att mitt svar har trillat bort. Vi var över 30-35 000 som högst vad jag minns.
vi hade många aktiva medlemmar, framförallt var det fart på en del uppfödare.
Det är ingenting som har förändrats svårighetsmässigt, det är forumet som har dött ut.
2381 just nu, kom igen, kom igen alla
Kan för övrigt passa på att förklara att jag varit på semester i Bosnien i 3 veckor och det är därför jag inte varit inne här. Kom hem igår natt och imorgon bär det av igen, till Tyskland denna gång, så jag kommer försvinna en vecka till. Men efter det så kommer jag hålla mig hemma.