Köpa gerbiler
Jag har hittat ett par gerbiler som jag vill köpa, enda problemet är att de finns i Stockholm och jag bor i Eskilstuna…
Finns det något sätt man kan transportera dem?
Kolla på djurtransport i fokus :)
Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning
Tack :)
Eskilstuna ligger väl bara någon timme från Stockholm så det måste väl gå att ta buss eller tåg in dit? 
Jo, det gör ju det. Men han bor på andra sidan stockholm och enligt eniro är det ca 1 tim 45 minuters körväg dit med bil. Blir dyrt med bensin :P
#4 Ah ja de klart :/ Han kan inte möta upp dig någon annanstans i Stockholm då som är lite närmre Eskilstuna?
Även om du hittar transporthjälp så är inte chansen så stor att personen i fråga kommer åka från samma område som den här killen bor i eller att de kommer kunna lämna av gerbilerna precis där du bor. Ofta brukar man få möta upp personen som transporterar i centrum i de respektive städer som säljare och köpare bor i. Och det brukar ofta kosta runt 100 kr för att få hjälp med transport.
Säger inte att du inte ska försöka för man har ju tur ibland, men det kan vara bra att kolla med säljaren huruvida han kan ta sig runt i Stockholm om du inte skulle hitta någon som kan hjälpa till.