(K) Ung hane
Hej! Har två stycken gerbilpojkar på 2 år men nu är min älskade honey färgade Mick sjuk och han ska få somna in, så om några veckor skulle jag behöva en ny liten pojke så att Nikki inte behöver bli själv. De färger jag är mest intresserad av är siamese, burmese, svartögd vit, polarfox och eventuellt svart. Nikki som finns kvar är lilac och Mick är som sagt DEH så iallafall Micks färg är inget alternativ, skulle bara bli för påmind om honom. Tack på förhand! EDIT: Glömde skriva att jag bor i Hallsberg, ca 3 mil söder om Örebro och jag är villig att åka max inom en 10 mils radie för att hämta hem den nya killen :)
Är även intresserad av andra färger men helst då inte just DEH. DEH med vitfläck går bra.
Hejsan Jessica, jag bor i Göteborg men ska upp till Örebro den 17/18e augusti. Nu är det ju ett tag dit men jag har eventuellt en blå hane till salu som är 4 veckor nu. Blå ä väl lite missvisande - de är brungrå i tonen dock väldigt fina. Märkte på kullen innan att de blev gråare i färgen som äldre också. Här lite längre ner finns lite bilder på kullen innan (R-kullen) har tyvärr inte hunnit fotta småsyskonen än.
MvH Tsunamis