nytt och sött trick
jag har lärt mina ett nytt trick och den är jätte söt :* det är "puss" tricket :D kan era gerbiler den? eller det kanske är jag som har kommit på den vad vet jag ^^ själva tricket lärde jag med att ha godis i munnen och lära dem att komma med en tass eller mun och ta den sen är det bara att minska godiset :) den är väldigt sött tycker många utan min mamma hon tycker det är äckligt och jag kan ta och pussa andra (som hon) istället för två "råttor" ;D
åhh vil också få mina handtama så jag kan testa :DD
*fniss*
mina kan inte pusstricket, det är jag för feg för. 
nåå, så gulligt 
Jag har testat det med min ena gerbil. När han såg godiset så ryckte han ut det ur munnen på mig med sina små tassar (eller med munnen, kommer inte ihåg, haha). Nästan som om han tänkte "Du ska inte ha MITT godis!" Min lilla gulleplutt :D
Haha :D Modigt alla som testat. Jag ska nog med ta och vara lite modig haha. Annars så brukar jag pussa gerbilerna på ryggen C:
Med vänliga hällsningar Pandan.
Medarbetare på Te ifokus.
Kolla in min kaninuppfödar sida! här/
Mina pojkar kan det, och obbe håller på att lära sig. Tummen vill inte riktigt förstå. Eddie brukar tycka det är extra kul att försöka klättra in i munnen.. En gång lyckades han och det var ganska obehagligt ^^
#9 lite överpassionerad kanske ;) gammal gubbe på hela 7 är dessutom!
# 8 och 9: HAHAHA xD Sitter och skrattar här för mig själv! xD