Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettallmänt-om-gerbiler
Läst 912 ggr
H-Gerbil99
0

Somna i handen

Hej, jag undrar om era gerbiler har somnat i handen? Mina har inte det, men de sitter hyfsat stilla. Alla gerbiler kan väl inte somna i handen? Vissa är väl helt enkelt inga gosgerbiler och hellre vill springa runt. Mina är tama eftersom de brukar sätta sig i min hand så jag kan klappa dem lite och ge dem godis Glad Men jag tror inte att mina är sånna gerbiler som somnar i handen. De vill hellre springa runt! Flört

ks.gerbil
0

Man måste nog ha ett par vääldigt tama gerbiler för de ska somna i handen… Jag tror att det finns väldigt få gerbilersom somnar i handen

Gerbil-hemsidan hittar du R

panini
0

Mina gillar hälldre att springa omkring i handen och uppe på axlarna. Fast ibland så kan Doris stanna i handen lite så jag kan klappa och pussa lite på henne ;)

[_hsleiufhbtv]
0

Bebisar somnar ganska enkelt i handen, men inga av mina vuxna har någonsin gjort det Tungan ute

H-Gerbil99
0

Okej, då har dem flesta gerbiler som är som mina alltså Flört Men de är ju fortfarande tama! Glad

BettaSplendens
0

Rocky har en gång, på en gerbilutatällning :)

ks.gerbil
0

haha nä va sött :* kanske inte riktigt bästa platsen? ;)

H-Gerbil99
0

#5 Åh, vad gulligt. Då måste den ha känt sig trygg som kan somna på en sån plats Flört

Smullis
0

Båda mina gerbiler jag hade somnade alltid i min äldre kusins hand :P Aldrig i min :0

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

[rattmor]
0

Jag undrar också vad man ska göra för att de ska somna i handen, det verkar så mysigt! :) mina är och har alltid varit alldeles för nyfikna (..eller stressade?) för att göra det, än så länge.

ks.gerbil
0

9# de måste känna sig vääldigt trygga med dig och vissa har alldeles för mycke spring i benen så ^^