Somna i handen
Hej, jag undrar om era gerbiler har somnat i handen? Mina har inte det, men de sitter hyfsat stilla. Alla gerbiler kan väl inte somna i handen? Vissa är väl helt enkelt inga gosgerbiler och hellre vill springa runt. Mina är tama eftersom de brukar sätta sig i min hand så jag kan klappa dem lite och ge dem godis
Men jag tror inte att mina är sånna gerbiler som somnar i handen. De vill hellre springa runt! 
Mina gillar hälldre att springa omkring i handen och uppe på axlarna. Fast ibland så kan Doris stanna i handen lite så jag kan klappa och pussa lite på henne ;)
Bebisar somnar ganska enkelt i handen, men inga av mina vuxna har någonsin gjort det 
Okej, då har dem flesta gerbiler som är som mina alltså
Men de är ju fortfarande tama! 
Rocky har en gång, på en gerbilutatällning :)
#5 Åh, vad gulligt. Då måste den ha känt sig trygg som kan somna på en sån plats 
Båda mina gerbiler jag hade somnade alltid i min äldre kusins hand :P Aldrig i min :0
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡
Jag undrar också vad man ska göra för att de ska somna i handen, det verkar så mysigt! :) mina är och har alltid varit alldeles för nyfikna (..eller stressade?) för att göra det, än så länge.