Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettavel-uppfödning
Läst 866 ggr
bromming
0

Uppfördare norr

Hej! Igår kväll dog vår ena gerbiltjej (10mån). Hon hade under de senaste 5v börjat visa ett annorlunda beteende så vi misstänker att hon inte var frisk. Nu behöver den pigga, friska väldigt ensamma honan som är kvar nytt sällskap och om jag har förstått rätt är det en ung hona, under 8v, som skulle vara bäst. Därför letar vi efter en uppfördare i Sthlmsområdet, helst norrort. Snälla all hjälp är välkommen då sorgen är stor hos både stora och små.

Malin

ks.gerbil
0

Å jag beklagar sorhen :( runt stockholm borde det väl finnas en uppfödare :/ vad var det för symptomer tjejen visade?

Gerbil-hemsidan hittar du R

panini
0

Det finns Midgårds, hon bor i västerås, hon ska nog ha en DTW hona (dark taild white) kvar. De är leveransklara redan. Du kan ju PM:a henne!  ;)

gothic_eve
0

hhejlollo bor också i Västerås och även hon har leveransklara gerbilbebisar :)

ks.gerbil
0

Hhejlollo "är" midgårds ;)

Anne.K
0

#4 nej det är inte samma personer :P

Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

ks.gerbil
0

Är det inte… Nä juste… Hahah förlåt skit bara i min kommentar xD

Midgårds
0

Hej,

Ja jag har en liten tjej och Hhejlollo har också lite unga tjejer till salu om inte jag misstar mig. Sen finns det ju självklart fler i stockholm som du lätt hittar på tex Svenska gerbilföreningens hemsida.

Jag kan lätt transportera gerbiler från Västerås till norra Sthlm om det skulle behövas.

bromming
0

Tack snälla ni för all hjälp! Jag har kontaktat Midgårds och vi tror att vi har en lösning på gång!

hhejlollo
0

Hej! Jag som har Kristallens Gerbiluppfödning. Jag har tre supersöta honor till salu varav ena är leveransklar 14 juli och dom andra två 18 juli. Jag finns som ovanstående sagt i Västerås!:) Kolla gärna på hemsidan för mer info och bilder: www.kristallens.blogspot.com

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus