namnförslag!
Hej jag ska snart få en kull men kommer inte på några bra namn men jag undrade om ni kan hjälpa mig, jag vill ha lite annorlunda namn. men vanliga går också bara. :)
Du kan köra på olika teman :) det brukar underlätta påhittandet av namn :)
Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning
säg ett tema då
och kanske några namn som passar till temat. :D
#2 Om det finns någon speciell film eller bok du tycker om så kan du ju t.ex använda namn därifrån till ungarna. 
precis som jessica säger, du kan ta från en favoritbok du har, eller favoritfilm. Eller från en favoritartist/band och döpa ungarna efter dina favoritlåtar… ja det är bara fantasin som sätter gränser för vad man kan döpa sina sötnosar till :)
Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning
3 det kan man tack för tippset
Har kommit på några namn och det är, pojkar: Mummin, Pepsi, Texas Amazing och tjejer: Lilly, Samira, Tifanie, Missy. inte så bar men.
ett pojk namn till är Lakrits och popcorn
Jag som gillar "hungerspelen" kan rekomendera:
Peeta
Katniss
Gale
Effie
Rue
Glimmer
Cato
Clove
Prim
Ja, det ju bara engelska namn men ändå (;
Annars:
Isac, Milou och Tintin är väldigt söta namn! (:
//Klara
ja det var söta namn, det är så svårt att bestämma sig
Förstår det, hade jag också (:
Förrästen är det svårt att bestämma dig än för du vet ju inte hur många eller om det blir killar eller tjejer, eller både och (;
//Klara
ja, hoppas att dom kommer snart, domhar börjat boa och bära in masor av sönderriven toaletpapper in in deras hus.
Vad kul, längtar också! Hoppas vi får lite foton för gerbilungar är sååå söta :3
//Klara
klart ni får. 
har kommit på ett namn till, ett tjej namn : sunshine
var ska jag läsa kiara eller är det något du har läst
ok
Jag döper mina gerbilbebisar efter "bokstaven"på kullen. Kull nr 1 fick alla börja på A nr 2 på B osv. Sen kan man ju ha olika teman på sina kullar tex "kakor" eller "blommor"
ja det var också smart