Akut hem till 2 gerbiler
Letar med ljus och lykta till ett hem för mina gerbiler. Det är en hona3år och en hane 8månader. Honan är ganska handtam medans hanen behöver få mer umgänge.
Måste hitta ett hem inom en vecka(innan den 26/6) då vi flyttar till norge och kan ej ta med dom. Varför honan är med en hane är att hon är steril.Och honan accpterar inte nån annan då vi har försökt.
Finns det nån där ute som kan ta han om dom? det medföljer akvarium och saker i det lite mat.
Honan är orange med röda ögon och hanen är grå kan tyvärr ej riktiga färgerna.snälla hör av er om ni har ett bra hem till dom.
blocket annons http://www.blocket.se/vi/41084149.htm
dom bor i ett 50l akavrium =)
ring antingen 0700103930 eller maila mig på ro.lindstrom@gmail.com om ni har några frågor.
Varför kan de inte följa med till norge? bara nyfiken.
Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning
Först behövde vi tillstånd till norge och sedan kommer vi bo i husvagn i en liten och med hund och en dotter kommer bli väldigt trångt och eftersom vi kommer bo så i ca 6månader så kommer dte inte funka i längden.tyvärr
Ah okej, tråkigt att det blir så… Jag hoppas ni hittar ett fint hem till dom. Jag själv har tyvärr fullt här hemma för tillfället med min uppfödning så har inte plats att ta emot enbart sällskapsgerbiler. Annars hade jag hjälpt till… Men jag hoppas som sagt att ni hittar ett fint hem till sötnosarna förhoppningsvis är det någon kunnig som kan ta dom och ge dom ett fint liv.
tack det hoppas jag med. tjejen är från en zoo affär medans pojken är från uppfödare i norrköping dock inköpt av zoo affär.
Hur har det gått?
I värsta fall kan du ställa av dem här till du får tag i en bra ägare. Men du får köra en bit då, vi bor utanför Skara i Västergötaland.
dom får ett hem har en som kommer och hämtar dom idag=) är verkligen glad:)
#9 skönt att höra att det löste sig för dom :) hoppas dom får det fint i det nya hemmet.
Toppen :)