Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettköp-sälj-omplacera
Läst 697 ggr
AlboKaniner
0

(K) Gerbiler i Skånetrakterna!

Nu tycker jag att alla akvarium och all plats har varit tom påtok för länge här hemma! Så nu söker jag efter en liten flock på 2-4 gerbiler som är sugna att flytta hem till mig, jag erbjuder dem en lugn och långvarig livstid med mycket plats, lek och kärlek! Jag har erfarenhet av både hongrupp och hangrupp så könen kvittar.

Jag bor en bit utanför Munka Ljungby i norra delen av Skåne, jag söker helst att du inte bor allt för långt bort då jag inte har mycket till körvilliga föräldrar, men har dock en del kontakter runt i Skåne så transport bör kunna fixas ändå!

Om du tror ha dig på ett ungefär eller precis vad jag söker så hör gärna av dig till mig på mejlen eller mobilen ;)!

Email: buzaliz@hotmail.com
Mobilnr: 0700606758

Mvh Alice, innehavare av Albo`s Hoppkaniner
www.albokaniner.weebly.com

// Alice Bosnjakovic, Innehavare av Albo`s Hoppkaniner i Skåne!

[Jessica_91]
0

Surfar på mobilen nu och kan inte länka men om du går in på hamsterföreningens hemsida (de har en gerbilsektion) och kikar på uppfödare så finns det en gerbiluppfödning i Skåne. Kommer inte ihåg vad de heter men det bör inte vara svårt att hitta på shf. Har för mig att de inte tar så många kullar men om du har tur så kanske de har någon kull nu :) Om inte annat så kan du kika på djurtransport iFokus också och se om du kan få hjälp med att transportera gerbiler från någon annan uppfödare (det finns en lista med några uppfödare i tråden här uppe till vänster ;"Länksamling - Viktiga trådar").

ossilian
0

Jag bor också i Skåne och har pecis som du letat uppfödare här. Porlamarken som #1 tipsar om har inga kullar nu, men hon har rekommenderat mig vidare till Patience Palm i Ystad som har en annons på Blocket just nu.

AlboKaniner
0

Okej :) Tack så mycket, ska titta upp om bådas tips ;)!!

[_hsleiufhbtv]
0

Patience är ju hon som fött upp Sophies ville du vet? ;) samma person!

AlboKaniner
0

#4 PM:ar..