Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettköp-sälj-omplacera
Läst 548 ggr
Bella61
0

Två svarta töser

Fan, var tvungen att flytta hem till mamma igen. Vilket inte alls var planerat när jag köpte dem och hunden fanns inte i huset eller ens var tänkt på när jag köpte dem.
Men när jag bor där kan jag inte ha kvar dem.. :'(

Det funkar inte med hunden då han är ganska stor och har bestämt sig för att dom är mat. Det kvittar vad jag gör, han lyckas alltid komma åt buren. Han till o med smällde upp en dörr för att komma åt dem.
Än så länge har han inte kommit in i buren, men det känns inte så bra att han är där och håller på.

Man märker även på töserna att de inte är lika fram som de brukar sedan vi flyttade.

Så nu undrar jag om det finns någon vänlig själ som hade kunnat tänka sig att köpa dem? Självklart får man med buren och allt som är kvar.
Super viktigt att de hamnar hos någon som bryr sig om dem, då jag egentligen inte vill göra detta. Men jag får de inte att funka och vill inte att de ska hända något med dem.

De finns i Gnosjö, cirka 45 minuter bilväg ifrån Jönköping.

Är det frågor eller liknande så är det bara att skicka ett pm så svarar jag!

Smullis
0

Hoppas att du hittar en ny och bra ägare till dem :) Har du några fina bilder på dem?

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

Bella61
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är ena tjejen :)

Bella61
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och här den andra :) Kopior av varandra, enda skillnaden är prickarna på framtassarna :)

gothic_eve
0

Dom där kan inte vara gamla?

Borde i så fall inte vara några problem att hitta ett hem till dom :)

Bella61
0

Nej gamla är de inte, runt 10 månader :)

gothic_eve
0

Okej, så pass.

Dom såg yngre ut på bilderna, max 3 månader ca skulle jag ha gissat på utifrån dom.

Tyvärr har jag redan två små blacktjejer men hoppas du hittar ett fint hem snart :)

Bella61
0

Ja jag tycker inte dem ser så gamla ut i verkligheten häller. =)

Hehe Tack :)