Agility
Min gerbil Pom tränar agility, det går faktiskt riktigt bra måste jag säga. Men jag har inga bra hinder. Just nu så använder jag lite toarullar och små burkar, haha. Endel här på GiF tränar också agility med sina gerbiler har jag sett. Vad använder ni för hinder och sånt, några förslag eller sidor 
Sen kan man ju också bygga egna med glasspinnar, någon som vet hur man bygger. Har försökt men ja, det blev inte bra.
glasspinnar och limpistol!! kanon!! staket för leksaksdjur är prima!!har en del sånna!! super!!
Jag använder vanligt superlim, funkar bra.
Skulle dock inte använda sånt lim till saker som står permanent i buren men till hinder som man bara har framme stundvis funkar det. Mina gerbiler har i alla fall inte gnagt på sina hinder.
SHLEICH hinder funkar ju också..får väl ha sånna från samlingen!!
ja jag vet!! han en skriva klart! jag har alla hästarna så jag vet nog vad dom heter!!! ändast som samlarobjekt!! alla lappar och de som är i kartong är i dem också!!! inte rörda mer än att få in dem i bokhyllan!!!
därav iden att ha agility gerbiler!
Haha, tack för alla svar! Ska testa 
Sist jag skulle göra egna hinder så vart det inget bra, limmet fastna inte på glasspinnarna, men kan ju testa igen 
#7 Lugna dig lite med alla utropstecken, det kan se ganska aggressivt ut när man skriver på det sättet, även om man inte menar något illa. 
Gjort mina ur kartong :) Ska nog testa tipset med glass pinnar någon dag! :) Bara synd att vi inte äter pinnglass så ofta :(
Med vänliga hällsningar Pandan.
Medarbetare på Te ifokus.
Kolla in min kaninuppfödar sida! här/
#11 Finns att köpa i påse annars :) Tror det finns på ÖoB om jag inte minns fel.
Haha, okej :) Men ska nog fortsätta med kartong ändå. För om man tex tar pinnarna från glassen så blir de lite återvining och de är ju bra ;)
Jupp :P Jag ska nog testa göra ett sådant hoppa igenom hinder som du har ks.gerbil :)
Ja det är ganska dyrt, enklare att göra :)