2 bebisar sökes!
Hej!
Jag är ny här och undrar om det är någon som har 2 bebis hanar att sälja, de behöver inte vara leveransklara just nu. Jag bor i Skåne. Jag är intresserad av alla färger, men helst blue, siames, burmes, vittecknad, men inte black eller nutmeg, då jag har haft det innan. Vill även köpa en dunabur till 2 gerbiler. 
Jag hoppas att du inte tänkt ha dom i dunaburen? (: Med tanke på att dom kräver åtminstonde 20cm spån, så är nog inte en dunabur så passande…?
//Jessie
I göteborg finns Tsunamis, jag tror att hon kanske kan ha blåa ungar nu, vet dock inte om dom är tingade redan.
http://gerbiler.ifokus.se/discussions/4f9291df88f4724509005ce9-bebisregn-hos-tsunamis?discussions-2
#1 Hade tänkt ha dem i en "mellan" dunabur. Dem är lite större och högre.
#2 Tack, ska gå in och kolla nu. 
#3 Annars bor jag också i skåne och har ett 160L-akvarium till salu :) Helt i nyskick och aldrig använt då det skulle varit till en av mina tanter som tyvärr somnade in någon dag efter.
#4 Okej, hur mycket vill du ha för den?
#5 hur mycket kan du ge? :)
#6 Hur mycket hade du tänkt dig?
#7 ingen aning alls faktiskt.. :S
Kan tänka mig att betala några hundra. 
#9 450:-? ;) Nypris 500, som sagt aldrig använt ^^
#10 Okej, var i Skåne bor du?
#11 i Klippan, du? :)
#12 I Sjöbo, Skåne.
#13 en i min klubb (kaninhoppningen) bor också där. Hon hade säkert kunna ta med sig det! :)
#14 Det låter bra, men kan du gå med på 400:-? 
(Bor hon alltså i Sjöbo, eller i närheten?)
#15 hon bor i Sjöbo ja :) Hehe okejdå ;)
#16 Tack, när tror du att hon kan hämta det och hur gör vi med betalningen?
#17 jag kan höra med henne på tävlingen imorgon :) återkommer! Du ger pengarna till henne bara ;)
#18 Låter jätte bra, hör av dig när du vet! 
Är det någon annan här i Skåne som har två bebis killar? Som innan, dem behöver inte vara leveransklara just nu. 

Jag har två hanar & bor i Ystad (föräldrarna i Sjöbo) Reggade i shf osv DOCK är dem svarta… En otecknad & patched.
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
#21 Okej, då är det inget för oss tyvärr. Men tack endå!