(K) Gerbilhanne, ca. 5 - 9 veckor
Söker gerbilhanne, mellan 5 - 9 veckor, som ska sättas ihop med min hanne Domino då hans vän gått bort.
Gärna i Örebrotrakten men kan fungera längre bort. Hör av dig vart du än bor!
MVH
Melody
Hejsan, jag har tyvärr inga hanar leveransklara just nu men jag har ett par stycken som kan flytta den 1/6 tidigast då är de 6 veckor. Har en annan kull som är 6 veckor den 11/6 också och där ska det finns någon hane kvar.
Jag bor i Göteborg men åker ibland till hemtraktena Karlskoga/Örebro. Jag kan tyvärr inte säga på rak arm när jag ska åka upp nästa gång, jag åker nämligen upp nu i helgen. Jag får besök den 15/6 då är kull 1 8 veckor och kull 2 strax under 7 veckor, eventuellt kan de ta med en gerbil hem igen men då måste jag fråga dem det och återkomma. Annars finns det djurtransport.ifokus om du vill fråga om transporthjälp där?
MvH Tsunamis
Hej! Okej! Låter bra om de finns leveransklara hannar den 1:a Juni, så behöver vår gerbil inte vänta så länge till kanske.. han har redan varit ensam i 1½ vecka och börjar bli lite hispig. Jag kan kolla upp djurtransport, tack för tipset!
Tsunami, du vet ingen som kör åt Skara/Skövde hållet? Är också intresserad av en eller två hanar(min nykomLing gick ju bort i dag :'(
#3 usch jag beklagar :( Ingen som jag kommer på just nu som åker igenom där men å andra sidan så åker jag billiga tåget hem så stannar det i Skövde. Jag funderar på att åka igen den 9/6 men jag återkommer om det. Annars så tror jag att det inte är omöjligt att hitta transporthjälp den steckan såhär under sommaren.
MvH Tsunamis
Någon mer som har gerbiler?
Jag har en liten hane, en ivory cream som är leveransklar 28 juni om de är av intresse:) transport kan alltid ordnas:)
Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering
www.kristallens.wix.com/kristallens
Sajtvärd på degus.ifokus
Jag har troligen en Siamese hane men han är ite leveransklar förän slutet av juni