Mila
Det tog 6 timmar totalt med matpaus och ett par bensträckare men igår så flyttade Gimli hem till Tassy (som flera av er redan sett) och Ciara + lillasyster flyttade hit. Himla tur jag har som har en så snäll pappa som ställer upp och kör. 
Nya tjejen heter Manilla men kommer kallas för Mila här hemma. Hon är Polar Fox men har eef så hon saknar tippning och har bara en väldigt svag gul nyans som knappt syns.
Tills vidare så bor damerna i en 130 liters Samla, delvis för att jag tycker det är lättare att lära känna gerbiler när man kan sitta bekvämt bredvid buren och delvis för att jag inte är säker på om jag ska flytta om lite i burarna.
Hur som helst så kommer lite bilder på Mila här. 
Fina små tjejer de där :D
Tack båda två ^^.
Öerhört söta båda två!
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Översöta! Bland mina favoritfärger ^^

MvH Tsunamis
Sockersöt!
Mvh!
Söker avelsdjur! ;) (gerbiler i Skåne)
Åh så fina! 
Oj vilka snygga sötnosar du fick med dig hem! 
Tack alla, ja de är så fina så.
Igår fick de mest vara i fred, tog lite kort och delade ut lite godis bara. Men idag så har jag suttit mer med dem, de var lite blyga i förmiddags men nu under kvällskvisten så har det varit fullt ös. Ciara känns redan lika bekväm med mig som hon gjorde när hon flyttade, hon har klättrat som en tok upp och ner för mina armar, från ena axeln till andra och ner för min rygg (varpå jag fick fånga upp henne hehe).
Mila hakar på fort när hon märker att storasyrran är så frammåt så det sparar helt klart mycket tid när det kommer till att göra Mila lika tam som Ciara. Bara jag har godis i handen så sitter hon totalt oberörd och mumsar, hur mycket jag än lyfter handen upp eller åt sidorna.
Och hon har nästan klättrat hela vägen upp till min axel utan att behöva bli lockad ^^.
Nej vad söt 
Med vänliga hällsningar Pandan.
Medarbetare på Te ifokus.
Kolla in min kaninuppfödar sida! här/
Liten rymling! Hahaha ;)
Mvh!
Söker avelsdjur! ;) (gerbiler i Skåne)