Gallerbur köpes omgående!
Hej!
Önskar köpa en gallerbur. Behöver enbart själva gallret. Botten är jag inte intresserad av. Ska sätta ihop ett par gerbiler. Har du någon gammal hamsterbur du vill göra dig av med? Tveka inte! Kontakta mig! Buren får gärna finnas inom Stockholmsområdet. Gärna södra delen av Stockholm annars kan jag mötas upp på centralen. Bor i Tumba.
eller här på iFokus.
finns det inte en massa gallerburar ute på blocket? Känns som om man sett väldigt mycket sånt säljas titt som tätt.
Nåja hoppas du hittar det du söker :)
Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning
Om du inte skulle hitta något på blocket så testa att annonsera på hamster, dvärghamster och mus iFokus t.ex. 
Jag har lite gamla galler liggandes i förrådet hos föräldrarna men dock bor dem på fel sida av star (norr).
Jo har kollat på blocket, men då jag bara behöver själva gallret så känns det totalt onödigt att punga ut 400-800 spänn för en bur. + att de flesta finns på fel sida av stan! Då jag inte har bil så är jag inte villig att åka 2h med sthlms underbara kollektivtrafik :D
#3 Det låter ju lovande. Synd att det var fel sida av stan dock..:(
Jag har en gallerbur, dock bor jag i Eskilstuna. Men går det at lösa transport kan du få den billigt, har ingen användning av den ändå :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com