När reggar man ungarna?
Ja jag har suttit och tänkt så det knakar nu och undrar vid vilken ålder är det lagom att regga gerbilungarna?
Jag kommer regga mina sötnosar, men är lite virrig över, När bör jag göra det? Det är ju bra om stamtavlorna kommer hem i tid också innan eventuella flyttar och sånt. Och stamtavlorna kunde ta upp mot 3 veckor innan de kommer hem i lådan? Eller blandar jag ihop med något?
Detta gäller ju reggning i SHF då. När brukar vara sedligt att regga ungarna hos SHF?
Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning
Spelar ingen roll när man reggar, det är en fördel att ha stamtavlan när ungarna är leveransklara men ibland hinner jag inte få den innan leverans. Då brukar jag ta folks adress så jag skickar den på posten istället.
Sorry ni som fått vänta, jag la en hög på lådan idag 
MvH Tsunamis
Ah okej :) vad bra, då kan jag regga dom när som då ^^ För känner att jag inte vill vänta för länge heller just för stamtavlornas skull, så jag helt enkelt hinner få hem dom :)
Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning
Det känns nästan som mer regel än undantag att få ett litet brev en tid efter sitt gerbilköp hehe. Det är ofta stamtavlor får åka på efterkälken (då inte specifikt för SHF, utan flera olika föreningar. Det tar helt enkelt tid.)