Vårig Gerbilträff i Götet!
Ny tråd på samma ämne, men nytt datum:
Hejsan allihop!
Nu har vi bestämt oss för att göra ett nytt försök:
LÖRDAGEN DEN 21e APRIL
KL. 14:00 UTANFÖR SUBWAY PÅ CENTRALEN/NE-TERMINALEN
Vi träffas där för vidare promenad till något mysigt och trevligt café i stan!!
ALLA SOM HAR ETT GERBILINTRESSE ÄR VÄLKOMNA!! 
Se nu till att vi blir MÅÅÅÅÅÅNGA!! 

*puttputt* 

Önskar jag bodde i Gbg :( i Skåne är vi inte många gerbilfolk direkt :(
DENNA GÅNGEN KOMMER JAG! då är allt avklarad och jag kommer vara "fri" att göra vad jag vill haha!
Det blir underbart kul och jag hoppas verkligen att många kommer! :) Annars kommer jag ändå, även om vi så bara blir 2-3 st ^^
Medarbetare på Burfåglar och Undulater
#3: Härligt jobbat! ^^
Absolut! Jag kommer också garanterat! 
Ser fram emot detta! 

Ååååååh.. Skulle ju så sjukt gärna vilja komma. #2 Vi två får ha en här nere i Skåne haha. Ja det är synd att det inte finns så mycket gerbilfolk här nere. Uppfödare är det också väldigt tomt på, de närmaste ligger ju runt götet :/
#5 precis, känns som alla gerbilfolk bor i Göteborgtrakten haha :( vi får samla ihop lite folk vi med och fixa något :D Jag har varit uppfödare, la dock ner den pga tidsbrist..
Jag kan eventuellt komma. Men vore roligt om det kommer lite mer folk :) Vi får hjälpas åt att putta tråden så folk ser.
Och i god tid dagen innan så kan alla bekräfta att de kommer. Jag t.ex, behöver veta i god tid innan min buss går också. Det blev ju lite struligt sist då inte alla hade skrivit om de kom eller ej förrän jag redan hade åkt. Jag hade lika gärna kunnat bli stående där ensam ^^ Men som tur var så kom ju Elsa också :)
*puttputt* 

#7: Du behöver inte vara orolig denna gången! Jag kommer garanterat!! Och Minoth kommer ju också, så vi blir minst 3 iaf.
Men du har en poäng där med att det är bra om folk bekräftar senast dagen innan, man vet ju aldrig vad som kan dyka upp som gör att man inte kan komma som planerat :S
Hoppas MÅNGA kommer nästa lördag nu!! 

#6: Det tycker jag ni ska göra! Samla ihop ett gäng gerbilfolk i skåne med!! Hehe… Låter ju awesome om det kan bli lite dominoeffekt på andra ställen i landet med ;)
Datumet är inte superbra för min del men jag återkommer med om jag kan komma eller inte!
MvH Tsunamis
*putt*
Glöm inte morgondagens träff!
Jag kommer! Hoppas vi ses kl 14 utanför Subway! 
VILKA kommer??
Men de va då fa…….
Nyss hemkommen från gbg och centralstationen. Vill verkligen vara med ju. Dock lite svårt och ta mig ner på min födelsedag, får hoppas på flera träffar
Jag kommer dit! :)
Jag kommer också :)
Nu åker jag så vi ses där :D
Sorry jag har för mycket att göra hemma, kan inte komma 
MvH Tsunamis
Det blev en väldigt trevlig fika idag!
Vi blev 3 st 
Vi får försöka styra upp en träff till om ett tag så att fler kan vara med 
#18 Yes ;)
#20 På ett café vid Kompassen :)
Och jag är fortfarande sjuk :( Hade ju verkligen tänkt komma denna gången.. men får till och med sjukanmäla mig till jobbet imorn, trots att jag varit kass hela helgen..
Sjukdomar är sällan bra tajmade!
#22 Ja så tråkigt att du inte kunde komma :( Men vi pratade om att vi skulle göra om det kanske i juni någon gång, när skolan slutat, för oss som nu går i skolan :)