Bilder på Rocky!
Som vissa vet så har jag tagit hand om en omplaceringsgerbil som heter Rocky. Hos sin förra ägare bodde han helt ensam i en liten gallerbur, nu kalasar han runt i den stora buren på 290 l!
Har redan börjat spekulera på kompisar men inget akutellt just nu. Har en fråga dock, bajsar era gerbiler lite regelbundet? Får plocka ploppar på golvet hela dagarna känns det som haha.. Han är ju inte fri på golvet men på en kvart - tjugo minuter blir det kanske 10 små ploppar..
Här har ni i alla fall lite bilder på min sötnos kille 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Video 
Det är inte så mörkt i buren egentligen utan bara kameran som krånglar :)
Mina gerbiler lämnade lite småspår här och var, så det är ju normalt. :) Söt liten gerbil och vilken tur han hade som fick komma till dig!
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡
jag hade mina ute i badkaret förut, och då blev det ca 10 pluttar på den tiden.
nu har jag dem i en hage istället, och ¨då kmr det nästan inget. jag har fakstiskt ingen aning vrf, utom att dom kanske blev liiiite mer stessade i badkaret (helt vitt ).
Jätte fin liten kille! 
Tack för de fina komentarerna
Aja, han får väl bajsa på då. Var bara lite irriterande när han fick sprina i sängen så bajsade han och kissade ;)
Nu har han det bra hemma hos dig! Jättefin liten pojke :*
Vad härligt att han fick komma till dig! Ser kanon ut!
Ang. din fråga så är det väldigt olika. Är de stressade så ligger det snabbt lortar precis överallt 
#9 När jag tar ut mina i sängen brukar jag sätta ut ett litet krukfat i ena sidan av sängen. Av någon anledning brukar de hellre vilja kissa/bajsa däri än i sängen. I alla fall inte lika mycket :) Fast sen bajsade Theo på min religionsbok också, medan jag låg med den i sängen och pluggade, haha :p Tydliga åsikter från honom med andra ord ;)
#12 Haha, ge honom en godbit ifrån mig 
#13 Han lever tyvärr inte längre, men han fick med sig några mandelflarn i graven så han har det nog bra ändå ;D
ash då