Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikett: köp-sälj-omplacera
Läst 2016 ggr
dfniklas
0

Köpes akvarium i Stockholm

Hej!

Önskar köpa ett akvarium i Stockholmsområdet. Storleken jag söker är 120l +. Kontakta mig här på gerbiler i fokus eller på dfniklas@gmail.com

Mvh

dfniklas

ks.gerbil
0

har du kikat på blocket? man brukar alltid hitta nåt Flört

Gerbil-hemsidan hittar du HÄR

dfniklas
0

Japp, ser dock inte så ljust ut. Vill inte betala hutlösa summor för att akvariumet är tätt och fint då det inte spelar någon större roll. Antar att man kan finna akvarium som gerbiler har gått loss i för en billigare slant :)

ks.gerbil
0

jo så klart man vill ju inte betala för mycke :/ hoppas du hittar något fint :D

dfniklas
0

Kom igen nu, någon måste ha ett att sälja? Eller någon som känner någon som känner någon som ska sälja sitt akvarium till någon (mig) ? :D

ks.gerbil
0

hmm… akvariefisk iFokus kanske har några?

dfniklas
0

Tack för tipset! Gjorde ett inlägg även där. Får hålla lite koll i delen och se om jag hittar något :)

ks.gerbil
0

varshogod ;)

Solaika
0

Om du vill åka till Västerås så har vi ett kar med bänk på 200 liter som står o skräpar. Det behöver göras rent men funkar utmärkt som gerbilbur.

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

dfniklas
0
#8 tack för erbjudandet men det låter lite krångligt. Har inte egen bil utan måste tvinga på svärfar att köra.. tror han helst håller sig inom sthlmsområdet.
Solaika
0

Det gör ingenting :) Väck härifrån ska det om det så ska skickas på tippen. Vi har inte plats för ett tomt kar när det ska möbleras om för att bli barnkammare ;)

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

dfniklas
0

Yey!

Fick tag på ett 450 liters igår. Sjukt jävla stort! 130x66x53.. Alltså enormt. Fasen vad glada våra gerbiler blev.. helt skogstokiga!