Vila i Frid Twix!
Hejsan, med tungt hjärta måste jag berätta att Twix, min fina Gerbil hona fallit för dödens klinga.. Inan jag ens fått hem henne. Jag skulle igenkligen fått hem henne i veckan..
Du fick aldrig din andra chans, här i livet..
Farväll!
Med vänliga hällsningar Pandan.
Medarbetare på Te ifokus.
Kolla in min kaninuppfödar sida! här/
R.I.P Twix <3
Vila i frid…
Hälsningar Linnea
www.svartkanin.blogg.se
1# I detta fall var det bara lite räddning för Twix (eftersom han är misssköt osv) Men jag tror inte jag kommer få skaffa annars.. Vilket är synd för jag älskar Gerbiler.. Men med många "om" och "nej" så kan det bli att jag lyxckas övertala mamma ännu en gång på min födelsedag.
Vet inte ens vad jag ska göra med buren och alla sakerna! 
#7 Haha, ja. Men saken är att min mamma gillar inte gerbiler och sådant som har svans som ser ut som en råtta.
Detta var bara ett undantag men jag hoppas verkligen att hon kommmer köpa nu när vi har alla saker
Sedan om jag skulle skaffa ett nytt djur precis efter så verkar det som jag bara ersätter djur.. Och jag vill inte att ni ska få det intrycket heller..
Och tack de som skriver, de värmer i mitt kalla hjärta..
Ja :'(
#9 Nej, så ska man inte tänka tycker jag. Ingen annan kan fylla en annans plats!
Om man köper en ny gerbil efter den förra gerbilen så är det ju för att man älskar just dom djuren och inte för att fylla igen ett tomt hål, då blir man oftast besviken när den nya inte är som den förra.
Hälsningar Linnea
www.svartkanin.blogg.se
#8 Har din mamma träffat gerbiler i verkligheten någon gång? Finns så otroligt mycket fördomar kring sådana här djur, men så när personen med fördomar väl träffar djuret så ändrar de sig ofta. Vet inte hur många jag träffat som först rakt ut sagt "fy vad äckligt" när jag berättat om mina gerbiler, men sedan verkar glömma bort allt sånt när de faktiskt träffar dem i verkligheten. Då tycker jag de kan hålla sina åsikter för sig själva, om de ändå inte vet.
13# Jag tror inte hon gjort det, förutom i djur affären då.. Jag de är synd att människor har fördommar :(
Min mamma tyckte gerbiler var läskiga och inte alls söta innan jag skaffade dom. Nu är hon lite half förälskad och tycker han är sååå söt! (Har bara han eftersom jag "räddade" han från en familj där han blev lite halvt misskött, precis som Twix)