(S) Tsunamis Onyx, black hane
Det tar verkligen emot att skriva det här. Men jag inser att jag har inte den tiden alls som krävs för en ensam gerbil och underbara onyx trivs hundra gånger bättre med sällskap och tid från hans ägare. Onyx är en black hane, strax över två år gammal och världens underbaraste! Sticker man ner armen i buren till honom flyger han upp på axeln och väntar på nästa roliga moment. Han är verkligen urmysig, vill vara med på allt hela tiden! Jag fick honom av Patricia som sällskap åt en av mina infertila honor, och dom var supersöta tillsammans. Dessvärre har honan han satt med somnat in pga en tumör som försvårade hennes liv enormt då den blev enorm. Så onyx är nu ensam, vilket han inte trivs med alls. Han vill komma till någon som har tid för honom och framför allt vill han ha sällskap. Jag har letat som en dåre efter en infertil hona men inte hittat någon och en bebis har jag inte tid med då jag ska lägga ner allt som handlar om gerbiler och satsa mer på skolan och kaninerna. Så han vill komma till någon som kan ge honom ett fint pensionärsliv med sällskap. Jag kan fixa en bebis, från uppfödare såklart, om någon vill ta honom. Finns även ett helt nyinköpt 160L akvarium som han bor i nu, att köpa till. Jag vill ha 400:- för det. Onyx skänks bort, hemmet är det viktigaste. Han finns i Skåne, men transport nästan överallt kan ske. Låter han intressant? Kontakta då mig och berätta vad du har att erbjuda min fina pojke. Bilder finns också vid intresse.
Putt för min fina pojke..
Synd att jag inte kunde hjälpa till… bor i skåne och mor min vill inte ha mer än det djur jag har, ledsen, hade absolut hjälpt dig annars.
#2 vad synd :( hade varit perfekt i skåne med så jag kunnat hälsa på honom lite..
Ja, det är klart. Men du, om mamma trots alla odds säger ja så hör jag av mig.
#4 tack gör det! :) Glömde nämna att hans papper självklart medföljer vid köp!
Puttar upp för grabben. Kan även tänka mig köpa in en icke fertil hona om någon har en :)