Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettburar-inredning
Läst 2313 ggr
ks.gerbil
0

hur ser era ut?

jag hittar inte tyvärr jessicas  bildtråd om där man skulle visa hur ens burar ser ut så jag startar en nyFlört. här är min Glad vi ska färga den vit för typ alla tycker den ser lite ful ut sådär haha Tungan ute vi har typ sagt jätte lääänge vi ska färga den vi ska färga den men vi hinner alldrig XD (tänk på att locket är bara en tillfälligt för våran vanliga har typ.. a typ nåt pappa ska fixa så den är klar imorgon hoppas vi iaf)

Gerbil-hemsidan hittar du R

ks.gerbil
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

nehe….

ks.gerbil
0

en till där man ser lite bättre hur det ser ut innuti (med shiro som hälsar Flört)

[Jessica_91]
0

#1 Fin bur! Glad

Här är den andra tråden om man skulle vilja kika där.

ks.gerbil
0

tack jag har själv gjort den på slöjden och sen har vi småfixat den hemma Glad

vill du att vi ska fortsätta på din tråd?

[Jessica_91]
0

#4 Nej det spelar ingen roll för min del, tänkte bara om man ville kika på burarna i den tråden också Glad

ks.gerbil
0

5# jo ok men då får dem som vill lägga här i då ;)

Minoth
0

#1 Är de mer spån nertill ? Som en grävdel eller? :) Jättefint ser det ut. Men det ser ut som om dom inte kan gräva mycket överhuvudtaget!

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

Minoth
0

Här bor mina :) förlåt för suddig bild. Dom sover nere i hörnet i sitt hus som jag har vänt med botten mot glaset. Så jag kan se dom när dom sover

(dom skäpar ner något otroligt som ni ser på bilden)

ks.gerbil
0

haha vilka söta

Lakrits_99
0

#8 Fin bur ! Hur stor är den Glad ?

Minoth
0

#10 den är 100x40x40, alltså 160 L

ks.gerbil
0

7# jo just nu har de 15 cm för spånet va slut men i helgen går vi och köper mer så att de fär på hela trå delen :) då är det 20 cm ugefär tror jag

Minoth
0

#12 men du har ju hur mkt plats som helst uppåt! varför ger du inte ännu mer?

ks.gerbil
0

Ett det skulle nog tyvärr bli lite dyrt två pexiglaset sitter ej fast så man kan ta bort den och spånet skulle kunna håka ut tre det skulle vara svårt attstäda de gör super gångar så de har inte omöjligt + att de inte gräver så hemskt mycke

ks.gerbil
0

PS. Höga kanter behövs de är jätte duktia rymmare och har rymt några gånger med sådna höga kanter :/

PandanNilsson
0

Kommer lägga upp bild lite senare, men var beredda på att de inte kommer vara så himla mkt spån i för hon är inte tam än, så jag vill inte att hon ska kunna "rymma" ifrån mig Obestämd Men sen kommer hon ju få mycket mer spån när hon är tam såklart! ;)

Med vänliga hällsningar Pandan.
Medarbetare på Te ifokus.

Kolla in min kaninuppfödar sida! här/