Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettköp-sälj-omplacera
Läst 890 ggr
Tsunamis
1

(prel. S) Två unga honor, ev 1 hane importer

Slänger ut ett liten preliminär annons om gerbiler till salu. Jag fick hem några importer idag och inser att jag inte riktigt behöver exakt alla honorna. De kommer från en mycket framstående uppfödare i Holland som har hållit på med uppfödning i ungefär 20 år och säljer enbart kvalitésdjur. Så det här är minst sagt ett guldtillfälle då de åkt hela vägen hit redan Flört

Silver Nutmeg hona född 9/2 renavlad, inga blekgener**
Black** hona född 10/2 (går ihop med ovan) renavlad, inga blekgener

Båda har bra storlek & är snygga! Säljes med fördel till andra uppfödare.

Har eventuellt en Nutmeg hane född 26/1 till salu också, utan blekgener.

Bilder kan fås via PM eller email tsunamis.gerbiler@gmail.com

200:- styck.

MvH  Tsunamis

moawi
0

Åh, detta låter minst sagt intressant. Just nu är allt bara så kaotiskt… Men jag ska tänka på saken, är ju helt klart ett guldtillfälle :)

Tsunamis
0

Jo jag hade tänkt maila ut detta till några imorgon bla. dig. Fundera du på Black honan om du vill det Glad Är bara Black i hennes stam enligt uppfödaren.

MvH  Tsunamis

ks.gerbil
0

vilka små guldkorn minst sagt :O

Gerbil-hemsidan hittar du R

moawi
0

#2 Ja det ska jag definitivt göra :) Men då vore det dumt av mig att blanda in ch/cb va? Jag vill ju gärna ha lite burmeser/siameser, men inget jag bör använda dessa till i så fall tänker jag. Får väl hålla linjerna skiljda åt. Men som sagt, jag ska absolut fundera på saken.

Midgårds
0

Vet du något mer om hanens genuppsättning? Om det går att ordna transport så skulle jag kunna vara intresserad av honom.

Tsunamis
0

#5 han har bara rena nutmegs bakom vad jag fått veta i alla fall så han är aa ee och har väldigt mörk tipping. Har vitt på tassarna däremot. Jag kan kolla på transport, ska på en musitställning i slutet av april och där är det en del stockholmare som kommer så det är inte omöjligt att de kan hjälpa. Kolla gärna på transportmöjligheter du också om du kan. Har inte kollat honornas tassar men jag gör det när jag kommer hem i em.

MvH  Tsunamis

[_hsleiufhbtv]
0

Sådana här små liv borde vara förbjudet att visa >.

Midgårds
0

#6 De vita på tassarna gör inte så jätte mycket, jo självklart kollar jag också transport. Du får gärna skicka ett PM med bild om du har.

Tsunamis
0

Fick tyvärr inte tillräckligt med tid över igår för att fotta dem och jag åker iväg över påsk nu så jag återkommer på måndag med bilder istället.

MvH  Tsunamis

Tsunamis
0

Kan tilläggas att de har blivit avmaskade med Stronghold nu också.

MvH  Tsunamis