något mer jag kan göra?
jag har precis varit och hämtat kiro och shiro från moiz och kiro gav sig ut på äventyr under dagen och hamnade under en krukfat.. den låg i bottnet så det är inte därför, hur han kom dit är väl grävtankar. han va lite burrig och blöt (ganska säkert kiss) men han mådde bra: åt, sprang, grävde o.s.v. nu har han en massa sand han kan få bada i och så men jag undrar om det finns annat jag kan göra för att det ska gå fortare att få honnom i sin vanliga lukt igen? haha det luktar ju inte speciellt gott :P han sover just nu då det va väldigt aktivt på vägen hem ;) :P
haha, ush då 
Nej som får tvätta sig själva/varandra, sandbada och sova i toapapper, annars är det inget mer vi kan göra 

Risig päls tycker jag avhjälps bra med massor av mjukt papper. Hushålls-, toapapper eller servetter. I övrigt går det inte att göra mer.
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
Aw, stackarn! Men han verkar pigg som vanligt nu?
Jäkla skit med det där krukfatet alltså, jag som trodde jag hade gjort det säkert. Får så dåligt samvete…
Ryker gör det med detsamma i alla fall!
oki de får bada i sand och toapapper haha ;) de sitter i duna bur då jag ville se att allt såg bra ut o.s.v. imorgon så får de flytta i terrariumet igen :)
3# nej nej dåligsamvete behöver du ej få :) du hade så mycke att tänka på o.s.v. :). ja båda mår jätte bra och springer just nu runt för att hämta papper :P
Okej men vad skönt att han inte verkar alltför tagen i alla fall lille Kiro :)
han står och försöker gräva i dunan så nu efter lunchen så får de flytta i terrariumet igen
hans päls är mycke finare idag och han luktar inte lika mycke
jag hade två sandbad och den ena har ganska låg kant, den satt brevid matskålen och denna misstag händer inte igen för nu är hela matskålen full av sand XD