Mina gerbiler *bildtråd*
Tänkte att det kanske är på tiden att jag skapar en ordentlig bildtråd åt mina gerbiler.
Här i tråden kommer jag lägga upp bilder på Chisai, Lill, Rapunzel och Ariel.
Här ska dom visas från sin bästa sida, hehe.
Jag börjar med pojkarna (eftersom jag haft lite kul med dom och kameran idag), tjejerna dyker nog upp senast i morgon :)
Idag börjar jag enbart med 2 bilder, en på Chisai och en på Lill.
Först ut har vi den vackra BEW hanen Chisai. Jag blev väldigt nöjd med fotot :) Han ser så söt ut på denna bilden <3
Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning
Men åh vilka fina bilder! Är svårt nog att få bilder som inte är suddiga så jag tycker de här är väldigt imponerande haha ^^.
#2 tack :D det tog förvisso ca 40 bilder per gerbil innan man fick till dessa :P så en utmaning har det allt varit, men oj så nöjd jag blev när jag lyckades fånga dom på bild, hehe :)
Åh såna godingar 
Ser fram emot lite "modellbilder" på tjejerna sen också! :)
Snyggosar!
Jo det brukar bli 50 bilder per djur innan något kort blir bra 
MvH Tsunamis
åh vad fina! 
Idag har jag bara hunnit fota Rapunzel (Ariel fotar jag i morgon). Jösses, hon var inte en enkel modell kan jag meddela
. Det var bara en massa swiiisch och massa swooosch på bilderna. Så det vart riktigt svårt att få till en bra bild med henne.
Men lyckades i alla fall få fast henne på en bild som blev duglig i alla fall.
Här har ni fröken Rapunzel!
Va fina bilder! Kom och fota mina gerbiler också! 
Hälsningar Linnea
www.svartkanin.blogg.se
Och nu sist men inte minst Ariel. Hon är syster till Rapunzel. Även Ariel var väldigt svår att fota, hon satt inte still många sekunder, så jag fick inte så stort urval att välja något kort. Men här är väl den som blev bäst av alla dessa :P
Här är fröken Ariel: