Charlie och Austin söker ny ägare
Det är med sorg i hjärtat vi måste hitta ett nytt hem till våra goa gerbiler pga att min son visat sig vara allergisk.
Är inte så hemma på alla färger o namn, men Charlie är guldbeige med med lite vita inslag och mörkröda ögon. Vet inte ålder eftersom vi har tagit hand om honom efter att han hittades i Vasaparken i Stockholm i julas. Han kommer o sätter sig i handen om man har lite tålamod, sen är det inga problem att ta upp honom. Han är en liten urmysig tjockis.
Austin är svart med liten grå mustach, vita inlägg på halsen o lite, lite på framtassarna. Han är född i slutet av december och köpt från djuraffären som en kompis till Charlie. Dem blev bästa vänner på en gång. Austin är fortfarande ganska skygg (trots att jag frågade om han var handtam) men nyfikenheten tar över och han kommer gärna när han själv får bestämma.
Med grabbarna följer ett lyxigt stort terrarium helt i glas, 130 cm långt, 43 cm bredd och 45 cm höjd. Alla tillbehör och mat medföljer självklart.
Jag hoppas verkligen att det finns någon varm själ därute som vill ta hand om dem.
Kontakta Susanne, 0735-690255, eller indra@algonet.se