Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettot-fiket
Läst 620 ggr
Minoth
3

alla tre på ett kort!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu för tiden kan man få kort på alla tre samtidigt! ;) Det är inte de lättaste!

Hirskolv va tydligen lösningen på mitt problem, Ska ta fram systemkameran och en hirskolv någon gång ;) denna gången blev de bara mobil kamera :(

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

Minoth
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och denna för att den är så söt

Har komit på att mina förra gerbiler var vittecknade, och dessa är vittecknade. Jag har bara haft vitteckande! va tråkig jag är :P

Men måste säga, pils teckning är riktigt fin tycker jag! :) Men vet inte om den är det "egentligen"
Vet inte hur teckningar "bör" se ut?

moawi
0

Åh, vilka godingar! Så söta de är ihop Glad

Minoth
0

#2 tack så mycket :) 3 honor också ;)

Tsunamis
0

#1 Jo hennes teckning är fin. Kanske är triangeln i nacken lite diffus men den är separerad från huvudfläcken och nosfläcken och det ska den vara på patched. Vissa skulle kanske säga att hennes nosfläck är lite lång men huvudsaken är att den inte går ihop med huvudfläcken. Sötisar allihop Kyss

MvH  Tsunamis

Minoth
0

#4 men hon är unik iaf! som alla vittecknade ;) jag tycker dom är väldigt fina :) kommer inte ihåg, hur gamla är dom nu patricia? Har papprena där uppe

[_hsleiufhbtv]
0

Så underbart söta! :)

Tsunamis
0

Pil är född 8/7 -11 och de andra två är födda 24/10 -11 Glad

MvH  Tsunamis

Minoth
0

^^

Tsunamis
0

Könsmogna är de redan men du menar rangbråk pga att de små är nu i princip vuxna - ja du får hålla koll på om de börjar kivas eller så. Pil är snäll och tålmodig också vilket är bra Skrattande

MvH  Tsunamis

Minoth
0

Ja oj jag menade de. Tänkte sådär vid ett halvår att dom kan börja bråka… varför jag skrev könsmognad vet jag inte.

Jo Pil är trevlig. Men jag måste säga hon har börjat bli en sprattelfia i handen nu… Cayenne är tom lugnare i handen när hon väl är i handen hahah