agility o sånt
här inne hade jag tänkt att vi skulle ge varandra tips på saker man kan göra och visa upp våra mästerverk (menar då både gerbilerna och hinderna man har gjort t.ex.). jag behöver hjälp med att hitta på något nytt för min huvud funkar inte :P mina kan hoppa ner på komando från saker putta på bollar och dansa (snurra runt) har ni några ider på tricks man kan lära? börja skriva och inspirera :D
jag ska snart visa hinderna jag har gjort idag.. se om det funkar…
När jag var liten lekte jag massa med leksakshästar och sånt, så kör på alla mina gamla sådana hinder
Fast tunnlar bygger jag själv av lego..
#3 Inte just nu, då min mobilsladd krånglar
kan visa sen! :)
#5 Lära dom putta på en pingla är ju kul, samtidigt som det är lättinlärt. Utan tvekan favorittricket här hemma hos allihop :D
Sen kan man ju lära dom snurra runt då man visar dom med fingret/en godisbit så dom går runt i en liten cirkel. Till sist gör dom det automatiskt ;)
Dessutom är ju även inkallning populärt, och samtidigt ett nyttigt och bra tricks :)
Försöker lära min ena hane håkan att blinka på kommando just nu, då han alltid gör det när han får syn på mig.. Går inte särskilt bra dock ;)
putta på en pingla är det nästan som att putta på boll? för det kan mina :P snurra runt kan mina göra oxå och de kan bli inkallade XD blinka på komando blir nog jätte svårt (för mig i allafall) XD skriver igen att mina kan: putta på boll, snurra runt och hoppa ner från saker på komando ;)
#7 Joo nästan ;)
kul :D Blinka har vi hållt på med ett bra tag nu, tre månader kanske men hoppas att det snart sätter sig. Han är ju ett riktigt godismonster också, så han borde väl snart förstå att det har med godis att göra :) Men tålamod får man ha när man håller på med håkan, då han lär sig ganska sent.
#9 Samma med min snask-håkan, igor och lasse-liten (går dock inte särskilt snabbt nu när han har skadat ben..) Haha fast det är bara charmigt ;)
#10 Det var en bra ide, värt ett försök! :D
Haha, det här kanske inte är ett superbra tricks men jag har lärt min gerbil att hoppa från en mjuk pall till en annan, dock så har jag massor med mjuka filtar och sånt under. Om man sätter han på något annat så hoppar han inte, hah. Han hoppade ca 40 centimeter långt, riktigt stolt 
Jag har ett ental Schleich hinder som jag tänkt att använda sen när mina gerbiler blivit tama 
Hälsningar Linnea
www.svartkanin.blogg.se
mina gerbiler som är döda nu kunde gå från hand till axel och axel till hand men det jobbiga va att när dom gick från hand till axel så fortsatte dom gå från axel till rygg så jag inte fick tag på dom
till slut gjorde jag bara det när mina kompisar var hos mig 
Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse
Linnea: (med det snygga namnet :D) jag använder också sådana, bland annat ;)
#17 Haha! Dom tror jag kommer fungera toppen! :D #18 Just google it! ;) Det är en sorts modellhäst hinder.
Hälsningar Linnea
www.svartkanin.blogg.se
#20 De kan rivas, exakt som hästhinder fast i miniatyr :)
Hälsningar Linnea
www.svartkanin.blogg.se
Ja det finns :) täcken också ;)
Ett sånt HÄÄR hinderpaket kostar 240:-
Hälsningar Linnea
www.svartkanin.blogg.se