(S) Aqua Wera
De är med sorg i hjärtat ja lägger ut denna annons. På grund av att min fina Aqua Wera inte går ihop med nån av mina andra gerbiler känner ja att hon behöver ett annat hem. Hon är en helt underbar gerbil som aldrig gjort nå mot en människa. Hon är social och trevlig och är nyfiken på allt som händer. Hon har haft två kullar och gett superfina avkommor och ja vill inte att hon ska få nån mer kull nu. Hon är en urgullig tjej som letar efter ett kärleksfullt hem där hon får leva livet ut! Namn: Aqua Wera Född: 9/3-11 Färg: Black pied veriegated De finns bild på bloggen/hemsidan under "Djuren" och är du intresserad kan fler bilder skickas. Maila på kristallens@hotmail.se eller PMa mig här!
Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering
www.kristallens.wix.com/kristallens
Sajtvärd på degus.ifokus
Superfina avkommar kan jag intyga :) Hoppas hon får ett fint hem!
#1 tack! Dom är verkligen superfina och trevliga! Hon kommer endast säljas ifall ja hittar ett superbra hem åt henne!
Sajtvärd på degus.ifokus

Hej! Jag och min dotter söker efter en gerbil, vi har haft en guldhamster de senaste fyra åren, men nu när inte Alf finns med oss söker vi efter ett nytt husdjur, har läst en del om gerbiler och har sett att de lever några år längre än hamstrarna!
Vi kan erbjuda ett hem med mkt kärlek och mys. Min dotter är 6år och mkt försiktig med djuren! Vi bor utanför Borås, låter de intr? så skicka ett pm Mvh Malin
#3 Har PMat dig!:)
Sajtvärd på degus.ifokus
Aqua och Smurfelina är tingade!
Sajtvärd på degus.ifokus