Tävling - Vintergerbilen
Nu startar en vintertävling här på Gerbiler iFokus! Välkommen att delta med dina bilder.
Idag (2/12) startar vintertävlingen på Gerbiler iFokus! Tävlingen pågår fram till den sista februari (29/2), därefter kommer vi alla gemensamt att rösta fram vinnande bidraget. Vinnarna kontaktas via PM men kommer även att meddelas på sajten.
Denna tävling ska du skicka in din bästa bild på gerbiler gärna med vintertema men inget krav, givetvis måste det finnas minst 1 gerbil med på bilden, gör inget om det är flera.
Tänk på att inte lägga upp bilder som har mycket dålig bildkvalitét ex väldigt mörka, suddiga etc.
Priser: Vinnaren får iFokus Insider!
Tävlingsregler:
* Max 1 bild per deltagare
* Du måste ha rättigheterna till bilden
* För att delta i tävlingen måste du vara/bli medlem på Gerbiler iFokus
* Eftersom alla bidrag går vidare till röstning där alla medlemar får rösta så får även Sajtvärd och Medarbetare delta i denna tävling!
Hoppas på många fina bidrag! 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Ser fram emot fler bidrag! :)
Medarbetare på Burfåglar och Undulater
Kom igen nu! Mer bilder allihop! Jul tema ska de vara! :)
För att det inte ska bli några missförstånd för eventuella deltagare: Vintertema uppskattas men är inte något krav 
menade vintertema! :P
Min fina, underbara gammeltant maj-lis som tyvärr har gått bort i veckan får stå för mitt bidrag.. Fina fina tanten <3
#22 Söt! :D vilka snälla gerbiler som sitter stilla i släden
#23 tack :) det var lite svårt o spralligt i början men tillslut så lyckades jag fånga en fin bild :)
http://www.nattstad.se/LillaGullungen

Låser nu, röstning + ny tävling kommer upp imorgon.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!