Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettburar-inredning
Läst 3200 ggr
bossan1
0

Nät tlll lock???

Hej undrar vart ni alla har köpt nätet till era lock på burarna??

Ska man gå till ett bygg varuhus eller en tyg affär???

[Jessica_91]
0

Byggvaruhus har i stort sett alltid nät, dock kan det ta ett tag att hitta en som har just ett sånt nät man söker. Tygaffärer vet jag inte, har aldrig hört talas om att man letar efter nät där men det kanske vissa har?

annaforsgren
0

Köpte mitt på en bygghandel, typ byggmax eller liknande. Att köpa en hel stor rulle kan vara dyrt, men de kanske har så man kan köpa en tillkapad bit.

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

bossan1
0

Kanon tack för svar då ska jag bege mig till ett bygg varuhus å leta :)

moawi
0

Jag vet ju att du bor i Mark; på Skene Järn har de nät på metervara. Ta den storlek nummer 8 eller den storleken ett snäpp mindre, de funkar toppen. Men blanda inte ihop det med insektsnät, det är alldeles för mjukt!

För övrigt så har de på XL bygg eller vad det heter, där precis bakom Skene Järn, foglister, alltså trälister om du behöver det också.

wwwskogkattse
0

Tack för tipset om Skene Järn, ska skicka dit sambon imorgon:-)

moawi
0

#5 Det får du göra ;)

River17
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ett sånt här galler/hyllplan köpte jag på bauhaus, passar helt perfekt o man slipper bygga ihop nåt.

deleteduser
0

#7 Jag tittade på ett sånt i lördags men det var tyvär för litet för mitt akvarium…

Kajzza
0

"7 Ser perfekt ut…vad har det för mått och vad kostade det?

Undrar om det passar till mitt akvarium.

Minecraftserverägare, mamma, fru, 40+, knasboll, djurägare, tokstolle  och knäppgök!

IPadress till svenska servern Jaxbo: jaxbo.mcdl.us

River17
0

Kommer inte riktigt ihåg just nu, men strax under 100 kr har jag för mig, måtten på just den jag har är väl 35*65 kanske, men finns massa olika storlekar.

Jag hade från början byggt ett temporärt lock i kartong med ganska stora lufthål (säger väl sig själv att det inte funkar…), som var jättekul att rymma igenom. Det kan de inte nu :)

Kajzza
0

Kan intyga att det här gallret är värt sitt pris. Jag köpte ett sådant idag. En storlek större tror jag. Det ligger ovanpå akvariet och runt om-undertill har jag dragit en spännrem…en sån där gummibandssak med krokar i ändarna. Den håller locket i spänn så att ingen katt kan välta det.

Tack för tipset om locket!!! Skrattande

Minecraftserverägare, mamma, fru, 40+, knasboll, djurägare, tokstolle  och knäppgök!

IPadress till svenska servern Jaxbo: jaxbo.mcdl.us

Minoth
0

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

OskarJ
0

#3 får man bara fråga vart i mark du bor? trodde jag var den enda här på gif som bodde i knark komun :P

bossan1
0

Jag bor i skene :)

OskarJ
0

jaha själva bor jag i kinnahult :)

bossan1
1

Och så har vi ju moiz i kinna som föder upp så vi e vistt några här ute i mark :)

OskarJ
0

jaha där ser man :D