Så glad :D
äääääntligen har transport av particias pojkar löst sig! På söndag anländer dom :D
Nu slipper tummelisa gnaga på nätet stup i kvarten för hon vill sysselsättas, och miyagi slipper vara så deppig. Hon gräver knappt längre, inte sedan hennes fina mamma dog. Vill knappt gnaga heller :(
Men nuså :D Och dessutom fått tag på 3st 290L-akvarium som mina olika ska bo i! Billigt också, 500:- :D Är så enormt glad att allt löst sig, nu äntligen..
meningslöst inlägg jag vet 
Grattis till både gerbilerna och akvariumen! :D
Härligt!
Stort Grattis!! :D 

Vad kul! Och grymt bra kap ang. akvarierna 
Svinkul :D nu ska dom små liven få lyx! #3 ja verkligen! Såg en annons på Ica om en fiskuppfödare (eller heter det odlare? xP) som skulle lägga ner och alt var till salu hur billigt som helst! Skulle först köpt 600L akvariumet till min han-flock, men det var för stort för platsa på mitt rum :( 400:- för det bara..
Va roligt att allt löste sig för dig! Vilket akvarie-kap :D Hoppas nu bara att det går bra för er när dom kommit! ;)
Hälsningar Linnea
www.svartkanin.blogg.se
#5 det gör det säkert :D honorna har ju fått träffa mina hanar och det funkar superbra så :))
Nu sitter jag i bilen på väg hem med onyx och obsidian :D
#7 Vad säger de griniga gubbarna då? 
Låt dom gärna sitta själva ett par dar som sagt, så hinner de glömma sina gamla damer (snyft så sorgligt det där lät då)
MvH Tsunamis
#8 att dom inte vill sitta instängda längre haha ;) Jadå, har redan fixat upp mina gamla SAMLA-lådor :) haha usch ja :( men nu får dom nya härliga damer :D
I början var dom lite blyga, men så fort dom ätit så blev det fart på dom :D dom har grävt och boat en massa och nu sover dom sött, och det lät dom nog göra ett tag efter denna resan ^^ Jättehärliga små gubbstruttar jag fått Patricia :D
När jag vaknade imorse kollade jag till dom, ser obbe (hans smeknamn x)) längst ner i en håla med massa papper och sover. Så enormt söt :') Och onyx var i full färd med att boa, hade massa hö och halmstrån i munnen och tittade på mig och hela hand blick sa "vad glor du på?" xP Världens charmigaste gerbiler :D
Haha Obbe ja det passar en gubbe 
MvH Tsunamis
Haha precis ;) han är så jäkla söt :D