Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettallmänt-om-gerbiler
Läst 699 ggr
jonna_1234
0

gerbil honna eller honner köpes

hej jag har 2 gerbiler. och dom vill ha 1 eller 1 nya kompisar. e van vid alla djur iller, hund, knin, hamstrar, häst och m.m. så dom kommer till ett bra hem. mvh jonna Skrattande

vi vill ha en kommpis<3

moawi
0

Tre honor är ingen bra kombination tyvärr (jag antar att det är honor du har). 2 och 2 så som du har är det bästa, och genom att släppa in en tredje hona äventyrar du rejält i gruppen. I värsta fall kan det sluta med dödlig utgång.

Och du, tänk på att inte lägga in bilder som inte är dina ;) (Om du inte frågat om lov förstås?) http://visionsgerbiler.webs.com/

jule
0

TS har inte frågat om lov..

hhejlollo
0

Vad betyder TS? Självklart kan man ha tre honor tillsammans. I vissa fall kan de sluta med att man måste sära på den nya och dom gamla men de är sällan. Ja har satt ihop både honor och hanar i större grupper och de har funkat utmärkt varje gång!

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

moawi
2

#3 TS=trådskapare

Ja, det är klart att det går, men att släppa in en tredje hona bland ett redan fungerande par är ingen bra idé. Kanske skulle förtydligat att det var så jag menade.

Men personligen skulle jag nog inte ha fler än två honor ändå, om jag inte hade en väldigt bra anledning. Just för att honor är ju som de är… Men det är klart att det kan lika gärna fungera utmärkt också som i ditt fall.

hhejlollo
0

#4 precis, ville bara berätta att de faktiskt går. Dock så har hon ju två honor redan som passar bra ihop så Vrf man vill ha en tredje vet ja inte, då är de bättre att köpa två honor i ha i en annan bur:)

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

[Tassy]
0

Vad jag förstod så var bilden stulen, så jag raderade den genast.

jonna_1234
0

vilken bild ?