Kristallens Degu och Gerbiluppfödning
Hej! Ni har väl inte missat bloggen/hemsidan? Uppdaterar dagligen om vad som händer här hemma! Nu finns även Google translate på bloggen som gör det möjligt att ändra språk på bloggen! Följ/kommentera/sprid vidare! www.kristallens.blogspot.com
Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering
www.kristallens.wix.com/kristallens
Sajtvärd på degus.ifokus
Synd att du bodde på ett så hopplöst ställe :/ Jag hade inte tackat nej till ett par sötnösar ;)
#1 Finns en person på djurtransportifokus som kommer åka exakt från Västerås till Göteborg ^^. http://djurtransport.ifokus.se/discussions/4f2c7dfed4ebea1ae500047c-e-vasterassthlm-goteborg?discussions-2
Dock är det om 15 dagar, vet inte om ungarna fortfarande är för unga då.
#1 håller med!:( Som Jessica säger finns transport ifall du skulle va intresserad!^^
Sajtvärd på degus.ifokus
#2 tack för tipset! Fast då är ungarna bara en månad (drygt) så det är lite för tidigt men annars hade det ju vart perfekt! :)
5 veckor och 2 dagar 
#5 jaha, jag hade för mig att dom var födda 19/1? Men om ungarna är 5 veckor och 2 dagar så är det ju inte helt omöjligt :)
Jo dom är födda 19/1 så dom är drygt 3 veckor! Däremot är inte transport omöjligt att fixa då de ganska ofta är folk som ska mot gbg:)
Sajtvärd på degus.ifokus
#7 Okej, jag skickar ett PM om det blir aktuellt :) somsagt, transport brukar ju inte vara något större probliem :)
#8 de blir bra de!
Sajtvärd på degus.ifokus
#6 Menade att de kommer vara 5 veckor och 2 dagar när personen på djurtransportifokus ska till Göteborg ^^.
#10 Det tänkte jag inte på ^^
Men sen så är det så klart upp till Louise att avgöra huruvida ungarna i sådant fall skulle vara redo att lämna modern då.
Är du intresserad av en liten sötnos så får du gärna PMa mig och isf uppdaterar ja dig gärna så du får veta om den är redo att lämna mamma!:)
Sajtvärd på degus.ifokus