Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikett: ot-fiket
Läst 917 ggr
hhejlollo
0

Kristallens Degu och Gerbiluppfödning

Hej! Ni har väl inte missat bloggen/hemsidan? Uppdaterar dagligen om vad som händer här hemma! Nu finns även Google translate på bloggen som gör det möjligt att ändra språk på bloggen! Följ/kommentera/sprid vidare! www.kristallens.blogspot.com

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

deleteduser
0

Synd att du bodde på ett så hopplöst ställe :/ Jag hade inte tackat nej till ett par sötnösar ;)

[Jessica_91]
1

#1 Finns en person på djurtransportifokus som kommer åka exakt från Västerås till Göteborg ^^. http://djurtransport.ifokus.se/discussions/4f2c7dfed4ebea1ae500047c-e-vasterassthlm-goteborg?discussions-2

Dock är det om 15 dagar, vet inte om ungarna fortfarande är för unga då.

hhejlollo
0

#1 håller med!:( Som Jessica säger finns transport ifall du skulle va intresserad!^^

Sajtvärd på degus.ifokus

deleteduser
0

#2 tack för tipset! Fast då är ungarna bara en månad (drygt) så det är lite för tidigt men annars hade det ju vart perfekt! :)

[Jessica_91]
1

5 veckor och 2 dagar Oskyldig

deleteduser
0

#5 jaha, jag hade för mig att dom var födda 19/1? Men om ungarna är 5 veckor och 2 dagar så är det ju inte helt omöjligt :)

hhejlollo
0

Jo dom är födda 19/1 så dom är drygt 3 veckor! Däremot är inte transport omöjligt att fixa då de ganska ofta är folk som ska mot gbg:)

Sajtvärd på degus.ifokus

deleteduser
1

#7 Okej, jag skickar ett PM om det blir aktuellt :) somsagt, transport brukar ju inte vara något större probliem :)

hhejlollo
0

#8 de blir bra de!

Sajtvärd på degus.ifokus

[Jessica_91]
1

#6 Menade att de kommer vara 5 veckor och 2 dagar när personen på djurtransportifokus ska till Göteborg ^^.

deleteduser
0

#10 Det tänkte jag inte på ^^

[Jessica_91]
1

Men sen så är det så klart upp till Louise att avgöra huruvida ungarna i sådant fall skulle vara redo att lämna modern då.Glad

hhejlollo
0

Är du intresserad av en liten sötnos så får du gärna PMa mig och isf uppdaterar ja dig gärna så du får veta om den är redo att lämna mamma!:)

Sajtvärd på degus.ifokus