Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettbilder-berättelser
Läst 928 ggr
AndersJohnson
2012-02-08 13:26
0

Syskonbråk :P

Måste bara berätta…

Imorse när jag kom upp såg jag att Gösta och Sixten bråkade vid vattenflaskan Förvånad Såg direkt att det inte var nåt allvarligt, mer retsamt syskonbråk. Hann inte se vem av dom som började, men det var så lustigt att se Tungan ute …. Har sett katter reta varandra så, men visste inte att smågnagare kunde göra samma sak Förvånad Hann dessvärre inte ta någon bild på det, men det var komiskt att se dom knuffa undan varandra och slå varandra med tassen (mer så där busigt som att "jag var först" och "nej, jag vill också ha!") Hahaha…..

Har ni andra också sett sånt? Flört

[Tassy]
2012-02-08 13:32
0

japp, ett antal gånger haha, dom är så söta när de står och boxas Tungan ute

[Jessica_91]
2012-02-08 13:37
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kom att tänka på den här bilden jag har Skrattande

Minoth
2012-02-08 15:37
2

Jodå, brottas gör dom ibland ^^ Har också en rolig bild på Aurora som äter mat samtidigt som Lilla C ville sno den. Fick en lite kul bild då

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

ks.gerbil
2012-02-08 15:51
0

jo det gjorde det när dem va små det är så sött  Kyss nu gör dem inte det längre iblnd kan man se att den odominanta dricker så kommer den andraoch då flyttar sig den odominta undan den andra luktar och springer iväg så börjar den odominatna dricka ingen..förstod ni något?

Gerbil-hemsidan hittar du R

[_hsleiufhbtv]
2012-02-08 17:22
0

Haha jodå det händer dagligen hos mina killar ;) fyra stycken som bråkar om vattenflaskan.. Ingen hit alltså. Pip i mängder då de andra antingen kliver över den som dricker eller helt enkelt puttar undan x) Ganska roligt att se..
Samma om man ger dom godis haha, då ska det alltis snos från andra. Det som man får ur handen ska man inte ha utan det som kommer från kompisarna smakar tydligen bättre haha :P

AndersJohnson
2012-02-08 22:34
0

Haha…. Vilka härliga bilder!! Nästa gång måste jag vara snabbare och dra fram mobilkameran Tungan ute

#5: Haha! Låter som att det är riktigt livligt hos dig :P

De får verkligen för sig lustiga idéer de små liven :P

[_hsleiufhbtv]
2012-02-08 22:41
0

#6 när det är "drick-paus" är det alltid ett himla liv! Pip hot och dit.. Funderar på två flaskor alltså ;)

AndersJohnson
2012-02-08 22:45
0

#7: Jösses Förvånad Hur klarar du det med bara en flaska? Tungan ute Hehe, då förstår jag att det blir bråk på "drick-pauserna" :P

Jag har två flaskor på två busungar och de bråkade ändå om en och samma flaska Tungan ute

Clariiz
2012-02-08 23:02
0

En av mina hangrupper, 3 killar, går nästan alltid och dricker samtidigt. Vilket såklart inte går :P
Det blir lite pipande, och sedan trycker de ner varandras huvuden med framtassarna så de själva kommer åt pipien.

Ser så oerhört roligt ut! :P
Dock håller de på ett bra tag ibland, då brukar jag rycka in och kela med en/två av dem så att de kan dricka en och en i lugn och ro :P

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

[_hsleiufhbtv]
2012-02-09 10:22
0

#8 haha jag vet inte ;) får sätta dit en till idag haha :P

svartkanin
2012-02-09 15:58
1

Mina tjejjor småbråkar rätt så ofta, med det är som du säger inte så allvarligt Flört

Hälsningar Linnea
www.svartkanin.blogg.se

Hälsningar Linnea
www.svartkanin.blogg.se

AndersJohnson
2012-02-09 17:59
0

#11: Naaaaawwww…… Vad sött!!  KyssKyss

svartkanin
2012-02-09 20:28
0

#12 Hehe, jo… ;) Hälsningar Linnea www.svartkanin.blogg.se