Gerbilpensionat??
Hej! Jag söker ett gerbil pensionat/ någon seriös person som kan passa mina två gerbiler från den 5feb - 28 feb, givetvis mot betalning.
Jag bor i Borås, och letar därmed efter något i västra götaland/ halland. Jag ska nämligen resa utomlands, till Australien närmare bestämt, jag vet att jag är väldigt sent ute, men resan bokades för inte alls länge sedan, och egentligen skulle min vän passat dem men hon är ute på praktik i Kiruna så det går inte heller.
Börjar bli lite desperat
jag har googlat och sökt på eniro men inte hittat något. Vet ni något gerbil pensionat eller privatperson med kunskap om dessa fantastiska djur?? Väldigt tacksam för hjälp! Om någon här skulle vara intressad/ kunna ställa upp så fås mitt telefon nr/mejladress om ni skickar ett mejl!
Jag ska tyvärr åka utomlands den 10:e men skulle det hjälpa kan jag passa från den 5:e till den 9:e.
Blir ju väldigt kort, men det kanske kan vara till någon hjälp?
Bor i Eskilstuna.
Annars skulle jag råda dig att höra med uppfödare runt omkring.
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Tråkigt att du inte bodde närmre för annars brukar jag kunna vara gerbilvakt. Det finns ju lite gamla uppfödare i göteborg som kanske kan ställa upp.
Tråkigt nog har jag inte deras mailadresser kvar. Hoppas du hittar någon som kan ta hand om de små.
Jag bor 40 minuter från Borås och hade gärna hjälpt dig, men tyvärr kan jag inte då jag också ska åka utomlands, den 10:e till 26:e…
Hur bor dom? Har dom akvarium eller samla låda eller något liknande?
Jag bor i göteborg och kan tänka mig att ta hand om dom! :)
Medarbetare på Burfåglar och Undulater
#2 Om du syftar på Julia och Emma så har jag deras mejladresser. Julia finns ju annars här på gif, jule.
Om det absoult inte löser sig på något vis kan jag passa dem, bor i skövde dock så det är ju en bit. Men så har du en nödlösning iaf.
#5 Jo det var dem jag syftade på :)
Jag bor i skene ca 30 min från borås om du inte hittar någon :) Har egna gerbiler oxå :)
De ser ju himla stort ut. Dom måste ha båda två delarna också eftersom de handlar om en såpass lång period. Men platsen finns ändå tror jag.
Annars har jag ett terrarium dom kan få bo i. Så kan jag lägga i en samla låda i halva som dom kan ha som grävdel.
Jag får nog faktiskt kolla upp lite saker innan känner jag. Jag skriver här igen imorn kväll!
Medarbetare på Burfåglar och Undulater
#10 Ah, jo burarna tar ju lite plats. Okej, det låter som att det skulle funka det med, så det är väl vilket som.
Javisst!:)
NEM1 , mejlat dig! :)